Tekil Mesaj gösterimi
Alt 03-02-2007, 09:21   #9
imparator
Guest
 
imparator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

Misyonun hedeflerinden biride, personelin ve çalışanların mevcut gümrük sisteminde karşılaştıkları sorunların ve çevre ve çalışanların ileri sürdürdükleri fikirleri, mevcut gümrük sisteminin değiştirilmesini zorlayan araçlar olarak kullanılmasıdır. Gümrük Servislerinin Yeni vizyona ulaşabilmesi, hizmetlerin arttırılması ve geleceğin hedeflerinin yakalanabilmesi için Gümrük kültürünün insanlar, işlemler ve ortaklıklar üzerine hedeflenmesi gereklidir. Yeni kültür şöyle karakterize edilebilir: Ana işlemleri yaparken, gümrük hizmetleri içinde bir çok disiplinlerle entegrasyona ihtiyaç hasıl olur, Gümrük misyonunun gayelerine ulaşması için daha fazla koordineli gayretlere ihtiyaç vardır;
Gümrüklerin, kanuni ihtiyaçlarına hizmet ederek, organizasyon işleminin ve yönetim gayretlerinin bir odak noktası olarak, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayan bir ortak gibi şekillendirmek, Gümrük Misyonunun Performansı arttırılabilir;
21. Yüzyıl için bir işgücü tesis ederek işbirliği içinde çalışarak, stratejiler geliştirmek, gümrük çalışanlarını birlikte iş yapmaya cesaretlendirerek, Gümrük Servisinde Misyonunun karşılaştığı hedefleri sağlayabilir.
Buraya kadar, gümrüklerin temel görevleri tekrar tanımlandı, bu işlemler için yönetim yaklaşımları ortaya kondu, müşterileri ve onların ihtiyaçları belirlendi, müşterileri belirlemek için metotlar geliştirildi, çalışanlarının güçlendirilmesiyle işgücünün iyileştirilmesi sağlandı, yüksek insan Kaynakları Programları önerildi, organizasyon şeması yeniden yönlendirildi, aradaki tabakaları azaltarak esas işleme destek sağlandı, ve öncelikle misyonun sahasına giren yerlerde mali kaynaklar tekrar araştırıldı.
  Alıntı ile Cevapla