Tekil Mesaj gösterimi
Alt 03-02-2007, 09:22   #13
imparator
Guest
 
imparator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

5- DÜNYA ‚ÇAPINDA HİZMETE DOĞRU (Filipinler)
Filipinler Gümrük İdaresi 21. Yüzyıla adım atarken, kendisini tercih edilen bir vizyon olarak görmektedir. Filipinler Gümrük İdaresi’ni dünya çapında gümrük hizmetleri veren bir kuruluş olarak görmek isteyen ortak bir istekten ilham almaktadır. Başarılı bir şekilde gerçekleştirilen modernizasyon girişimlerinin ana hatları aşağıdaki şekilde özetlenebilir:
İMAJ: Kamu nazarında çok saygı duyulur, onun ulusal ilerleme ve uluslararası ticaret kolaylığındaki görevi, Gümrük Teşkilatı’nın Milli Güvenlik, Adalet, Sağlık ve diğer konularda ilerleme sağlama yönünde attığı adımların yanı sıra, tüm gümrük memurları ve personelinin düşünce ve kalplerine işlenmiştir.
KATKI SAĞLAYANLAR: Gümrükler ve Sanayi arasında gerçek bir profesyonel ilişki oluşmalıdır.
Üst düzeyde işbirliği elde edilmeli ve iletişim önerileri, şikayetler ve diğer münasebetler için uygun ekipmanlardan istifade edilerek müşterilere daha yakın olunmalıdır.
HEDEFLER, POLİTİKALAR VE PROSEDÜRLER: Bilgisayar ve elektronik malzemelerin yardımıyla evrak işlerinin bir kaç dakikada ve malların gümrükten geçirilmesi işlemlerinin de aynı şekilde çok kısa sürelerde tamamlanması sağlanmalıdır. Uluslararası işlem standartları ve formları ve kodlanmalarını kendisine adapte ederek, modernizasyon taleplerine karşılık olarak kanunlar çerçevesinde iyi ilişkiler tesis edilmelidir.
ORGANİZASYON VE TOPLUM: Sayıca daha az ve daha çok ücret ödenen personelle birlikte merkezi Yönetim ve Kontrollerle karakterize edilen modern bir kuruluş olma yolunda ilerleme kaydedilmelidir.
  Alıntı ile Cevapla