|
Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
23-01-2008, 22:33 | #1 | ||
Üyelik tarihi: Jun 2007
Mesajlar: 1.217
Tecrübe Puanı: 18 |
Fortis Türkiye Kupası'nda gruplarda oynanan 5. hafta maçlarının ardından çeyrek finalistler belli oluyor. Futbol Takımımız A Grubu'nda bugün oynanan son maçların ardından, 7 puan ve averajla grubunu 2. sırada tamamlayarak çeyrek finale yükseldi. Fortis Türkiye Kupası'nda grup maçlarını geçtiğimiz hafta oynadığı ve 1-1 berabere sona eren Ankaragücü karşılaşması ile noktalayan Ekibimiz'in yer aldığı A Grubu'nda bugün oynanan son maçlarda, Ç.Rizespor Ankaragücü'nü 1-0 yenerken, Ankaraspor ise Diyarbakır DİSKİ'yi 3-2 mağlup etti. Bu sonuçların ardından grubu 10 puanla lider tamamlayan Ç.Rizespor ve 7 puan artı averajla ikinci sırada yer alan Siyah Beyazlılarımız, Fortis Türkiye Kupası'nda çeyrek finale yükseldi.
__________________ TÜRKİYE KUPASI SADECE TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE YAŞAYANLARINDIR. | ||
|
23-01-2008, 22:59 | #5 | ||
Can't Forget Üyelik tarihi: Sep 2007 Yaş: 35
Mesajlar: 6.226
Tecrübe Puanı: 29 | tmm dır bu iş
__________________ ŞafakLa Tanış Saya Saya Biter Mi ? ANTALYA / Gazipaşa İLçe Jandarma KomutanLığı Şafak:253 | ||
24-01-2008, 11:15 | #9 | ||
Üyelik tarihi: Aug 2007 Yaş: 41
Mesajlar: 4.674
Tecrübe Puanı: 21 | | ||
24-01-2008, 13:04 | #10 | ||
Üyelik tarihi: Aug 2007 Yaş: 47
Mesajlar: 1.931
Tecrübe Puanı: 18 | başından beri yanlış.Beşiktaş gibi son iki sezon bu kupaya sahip olmuş bir takımın,kupadaki kaderini başka takımların eline bırakmaması gerekirdi.En azından Çaykur Rize'ye yeneilmemeliydik.Zaten kupanın bundan sonraki evresinde hataya yer yok.Umarım futbolcularımız bundan sonra biraz daha dikkatli olurlar ki olmak zorundalar.
__________________ Lütfen Konu acarken konunun var olup olmadıgını kontrol ediniz.. ------------------------------------ Lütfen Forum kurallarını okuyunuz.. | ||
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
| |