Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Taraftar > Gündem Dışı > Otomobil - F1

Otomobil - F1 Bu Bölümde Formula 1 ve Otomabil Dünyası hakkında aradiginiz bir çok seyi bulabilirsiniz.

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 21-01-2009, 12:34   #21
 
M.m.m.m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

yani bu değişikliklerle beraber anlıyoruz ki motor gücünün yanında pilotun arabaya hakim olmasıda önemli,frenlemeyi kendileri yapmk zorunda birazda çekiş kontrolü pilotların elinde iyi ayarlayamassalar kolayca spin ve kazalar görürüz ki görüyoruz, pilotlar bir yarışta ortalama 1-2 kilo kaybediyorlar o elbiselerle normal de
__________________
Kanım TÜRK,soyum TÜRK,dünüm TÜRK,bugünüm TÜRK,ruhum TÜRK, duruşum TÜRK,bakışım TÜRK.TÜRK oğlu TÜRK üm.Hepimiz ermeniyiz diyenlere duyurulur.HEPİMİZ MEHMETÇİĞİZ. BİR ERMENİ ÖLDÜ ONBİNLER YÜRüDÜ. HER YIL BİNLERCE ŞEHİT VERİYORUZ HANGİNİZ YÜRÜDÜNÜZ!!!
M.m.m.m Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-01-2009, 12:42   #22
 
M.m.m.m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

Son şampiyonlarıda ben ekliyim
2008 Lewis Hamilton M.Mercedes
2007 Kimi Raikkonen S.Ferrari
2006 Fernando Alonso Renault

2009da da inşallah Felipe Massaf1 süper bişey ya o arabaların motor sesleri,bütün arabaların ahenk ve ritim yaparak yarışa başlamaları kazaları,şampiyonları,ağlayışları herşeyiyle süper bence,Schumi gelmiş geçmiş en iyi pilottu efsaneydi,izleyemeyenleri 29 martda cumartesi ve pazar günü Melbournedeki yarışı izlemelerini tavsiye ederim daha var ama olsun şimdiden söyliyim saat 6.30da felan bence kaçırmayın o sesler süper.FORMULA 1 CNNTURKDE İZLENİR(REKLAM GİBİ OLDU)
__________________
Kanım TÜRK,soyum TÜRK,dünüm TÜRK,bugünüm TÜRK,ruhum TÜRK, duruşum TÜRK,bakışım TÜRK.TÜRK oğlu TÜRK üm.Hepimiz ermeniyiz diyenlere duyurulur.HEPİMİZ MEHMETÇİĞİZ. BİR ERMENİ ÖLDÜ ONBİNLER YÜRüDÜ. HER YIL BİNLERCE ŞEHİT VERİYORUZ HANGİNİZ YÜRÜDÜNÜZ!!!
M.m.m.m Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-11-2009, 11:33   #23
Dişi Kartal
 
alpler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
"Schumacher Geri Dönmeyecek"

Click the image to open in full size.
Formula 1'in sahibi Bernie Ecclestone, son günlerde Formula 1 ile ilgili tüm dünyada konuşulan konu olan efsanevi Alman pilot Michael Schumacher'in pistlere geri dönüp dönmeyeceği ile ilgili son noktayı koydu.
Bernie Ecclestone, ''Schumecher, Mercedes'in pilotu olmayacak'' açıklamasında bulundu. Ecclestone, ''Anlaşılan Schumacher 70 yaşına gelene kadar insanlar Alman pilotun pistlere ne zaman döneceği merak konusu olacak'' diye konuştu.
Mercedes GP takımının daha önceki sahibi olan Eddie Jordan, Formula 1 yarışlarında 7 kez dünya şampiyonu olan ve adı efsaneleşen Schumacher'in 2010 yılında Mercedes pilotu olarak yeniden yarışacağını iddia etmişti.
Bu açıklamaların ardından ajanslara açıklamada bulunan Mercedes GP'nin sözcüsü Schumacher'in kendi pilotları olarak pistlere dönmesinin mümkün görünmediğini söyledi.
__________________
alpler Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 02-12-2009, 10:15   #24
Dişi Kartal
 
alpler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Bridgestone, F1'de Olmayacak

Bridgestone, FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası ile yeni bir lastik anlaşmasına girmeyeceğini açıkladı. Yapılan açıklamada, Bridgestone'un kaynaklarını, şirketin teknoloji lideri konumunu pekiştiren ve şirket hedeflerini destekleyen stratejik ürünlerin ve yenilikçi teknolojilerin yoğun şekilde geliştirilmesine yönlendirecekleri belirtildi.
Uzun yıllardır Formula 1 yarışlarındaki çalışmalardan son derece önemli faydalar sağlandığının belirtildiği açıklamada, Bridgestone'un bu organizasyonda edinilen deneyimlerin, lastiklerin tasarımına ve üretimine başarıyla uygulanabilen yeniliklere dönüştüğü bildirildi. Açıklamada ayrıca, Formula 1 ile gerçekleştirilen işbirliğinin, dünya lastik endüstrisinde bir lider olarak Bridgestone'un kabulünü ve marka bilinirliğinin artmasını da sağladığı yer aldı. Bu anlamda belirlenen tüm hedeflerin gerçekleştirildiğinin ifade edildiği açıklamada, Bridgestone'un bundan sonra teknoloji geliştirilmesi ve marka yapılandırılmasıyla ilgili çalışmalarını bir sonraki seviyeye çıkarmaya hazırlandığı ifade edildi.

Bridgestone 2010 sezonu boyunca Formula 1'i ve takımlarını desteklemeye devam edecek. Şirket ayrıca son 13 yılda Bridgestone'a gösterdikleri coşku ve destekleri nedeniyle Formula 1 yönetimine, Formula 1 takımları ile destek ekiplerine, ve dünyanın dört bir yanındaki Formula 1 tutkunlarına içten şükranlarını ve minnettarlığını ifade etti.
__________________
alpler Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 02-12-2009, 10:19   #25
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

bu haber biraz kötü oldu ya. bridgestone'den başka bir listik firması bunları nasıl analize edip hemn anlaşmaya varsa bile lastik üretmeleri uygun performans almamız çok zor. umarım kararları değişir bridgestone'suz F1 olur mu birkaç takımın hla sponsoru olur ama zaten bridgestone dan şikayetçi olan takımlar vardı onlarada başka firmalarla anlaşma yolu açılmış olur.
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-12-2009, 12:42   #26
Dişi Kartal
 
alpler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
F1'de Puan Sistemi Değişiyor

Click the image to open in full size.
Dünya Motor Sporları Konseyi F1 Komisyonu'nun, ilk 10'a giren pilotlara puan verilmesi önerisini onaylaması halinde, puan sisteminde radikal bir değişikliğe gidilecek.
Bernie Ecclestone'un başkanlığını yaptığı, FIA Başkanı Jean Todt'un da bulunduğu Dünya Motor Sporları Konseyi F1 Komisyonu toplantısında yeni puan sistemi masaya yatırıldı.
Şu anda devam eden puantaja göre ilk 8 sıra puan alırken; yarışı kazanan pilottan itibaren sırasıyla 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 ve 1 puan veriliyor.
Yeni hazırlanan sisteme göre ise ilk 10 pilot puan alacakken; 1.'ye 25, 2.'ye 20, 3.'ye 15, 4.'ye 10, 5.'ye 8, 6.'ya 6, 7.'ye 5, 8.'ye 3, 9.'ya 2 ve 10.'ya da 1 puan verilmesi planlanıyor.
Konunun 1995'den bu yana pistlerdeki en yüksek araç sayısı olan 26'ya ulaşılması sonucunda ortaya çıkan durumla alakalı olarak gündeme geldiği belirtiliyor. Dünya Motor Sporları Konseyi'nin onayını alması halinde bu, 2003'den bu yana puan sisteminde yapılan ilk değişiklik olacak.
F1 Komisyonu ayrıca, Sportif Çalışma Grubu alt komitesinin, yarışların seyir zevkini artırmak için detaylı öneriler hazırlaması, FIA ve FOM'un Formula 1'in dünya genelinde izleyici kitlesini artırmak maksadıyla medyayı kullanmak üzere daha fazla işbirliği ve ileşitim içinde olmasına karar verdiği belirtildi.
Formula 1 2010 Sezonu, 14 Mart 2010 tarihinde Bahreyn Grand Prix'si ile start alacak.
__________________
alpler Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-12-2009, 14:30   #27
 
kartalkopat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

tsk ler ablacım ellerine sağlık

saçmalıklar silsilesi devam ediyor formula 1de.

neyseki şanslıyım m schumacher i hakkinen i montoya yı hill i izleme şansı buldum artık eskisi gibi tatvermiyor bakalım daha neler gelcek sözde kural olarak...
__________________
BO Q7 niz =))
kartalkopat Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-12-2009, 14:34   #28
 
gokhan06_23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

bence iyi bi puan aslında 10dan direk 9-8-7 die gidilse daha büyük rekabet olur istikrar sağlayanın şampüyon olması sağlanır
gokhan06_23 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-12-2009, 14:46   #29
 
kartalkopat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

evet bu şekilde 6-7 yarıs kazanan şampiyon olur gibime geliyor
__________________
BO Q7 niz =))
kartalkopat Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 18-03-2010, 15:50   #30
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Ecclestone: "Paniğe Gerek Yok"

Click the image to open in full size.
Bernie Ecclestone, Bahreyn'deki sıkıcı yarışın ardından gelen eleştirilere rağmen spor için paniğe gerek olmadığını söyledi.

MercedesGP'den Nick Fry ve McLaren'den Martin Whitmarsh, ilk yarışın ardından gösterinin geliştirilmesi için çalışmalar yapılması gerektiğini dile getirmişti.
Ama Ecclestone, kuralların değiştirilip değiştirilmemesi konusunda ilk 4 yarışın sonunu beklemeleri gerektiğini söyledi.
Ecclestone: "F1'de ne kriz ne de panik var. Hemen yapabileceğimiz bir şey olmadığını düşünüyorum. Refleks tepkiler vermemeliyiz."
"Şimdilik ilk deniz aşırı yarışlardayız. Bu yüzden Çin'den sonra takımların nasıl adapte olacağını ve duruma nasıl bakacaklarını bekleyip görmeliyiz"
Ecclestone, takımların yeni kurallara alışmaya çalışmalarının da Bahreyn'deki gösteriyi etkilediğine inanıyor.
Ecclestone: "Yeni kuralların olduğu ilk yarış, (takımların) tamamı için bir öğrenme sürecidir. Şimdi gelişim yapabilir, daha cesur olabilir ve heyecan artabilir"
Yarışın ardından öne çıkan ilk öneri, daha önce de görüşülmüş olan zorunlu iki pit kuralı.
Ecclestone ise diğer lastik kurallarına bakılması gerektiğini düşünüyor, mesela takımlara yarış için sadece tek set yumuşak hamur verilsin.
Ecclestone: "Bazıları, takımların neden lastiklerde seçeneğe sahip olduğunu merak edebilir. Belki de (takımlara) sadece bir yumuşak hamur verirsek iki defa pite girmek zorunda kalabilirler. Ama Red Bull'un öne sürdüğü zorunlu iki pit kuralının oy birliği ile kabul göreceğinden emin değilim"
"Durum aslında son bir kaç senedir yaşadığımız aynı sorundan kaynaklanıyor, yere basma kuvveti. Araçlar, geçiş için öndeki araçları yakından takip edemiyor."
"Takımlar bunu biliyor. Ama bununla bilgili bir şey yapmayacaklar. Çünkü her bir takım, kendi çıkarlarını gözetiyor, kazanmaya çalışıyor"
"Takımlarla bir toplantı yaptım ve işimizin ne ile ilgili olduğunu anlatmaya çalıştım: yarışmak ve halkı eğlendirmek. Burada, bilgisayarda oyun oynayıp tek turda en hızlı gitmeye çalışmıyorsunuz"
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




Türkiye`de Saat: 01:18 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580