Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Forumları ara

1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0,09 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: AsiLKartaL1903
Forum: Futbol 30-06-2007, 19:49
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 712
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
katılıorum onu bize acaip kakaladılar 5 milyon...

katılıorum onu bize acaip kakaladılar 5 milyon euroya elimizde kalcak gibime geliyo..seneye bedavaya gider...:banghead:
Forum: Futbol 30-06-2007, 19:47
Cevaplar: 30
Görüntüleme: 975
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
rüştü iyi transfer ona bişi dememek lazım ama bu ...

rüştü iyi transfer ona bişi dememek lazım ama bu kadar fenerden adam almak zorumada gitmiyo diil yani...takımın 3te 1i fenerli..!:(
Forum: Futbol 30-06-2007, 19:44
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 502
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
neyini değerlendircek ya iki maçtada 5-6 çekecez...

neyini değerlendircek ya iki maçtada 5-6 çekecez yollıcazz iştee...
Forum: Futbol 30-06-2007, 19:43
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 366
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
valla nerde işe yaramaz adam varsa onun ismi ver...

valla nerde işe yaramaz adam varsa onun ismi ver bunlar futboldan çok saçını düşünüo heralde:D
Forum: Futbol 30-06-2007, 19:41
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 500
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
doğru yapıyosunzu bence turklerden gitmesi...

doğru yapıyosunzu bence turklerden gitmesi gerekler var ama bu işler birden olmuyo inş.bu sene şampiyon olunca seneye daha da güçlendirirz kadroyu bakiyi felan sallarız...
Forum: Çöp Kutusu 30-06-2007, 19:40
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 387
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
içi boşken görse nolcak bi maçlar başlasın o zman...

içi boşken görse nolcak bi maçlar başlasın o zman görsün o cehennemi:)
Forum: Çöp Kutusu 30-06-2007, 19:38
Cevaplar: 38
Görüntüleme: 770
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
bence forvet iyi saten nobreye mi boboya mı kıyıp...

bence forvet iyi saten nobreye mi boboya mı kıyıp yedek oturcan...bu sene kanatlar işlemeye başlayınca ben nobreden patlama bvekliyorum..bizim defans biraz tecrübesiz fener maçında yenilen golden...
Forum: Çöp Kutusu 30-06-2007, 19:36
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 778
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
inş. alınır geleceği olan oyunculara kapımız...

inş. alınır geleceği olan oyunculara kapımız açık...
Forum: Çöp Kutusu 30-06-2007, 19:35
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 707
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
hayırlı olsun umarım bizi beklediğimiz başarılara...

hayırlı olsun umarım bizi beklediğimiz başarılara taşımaya yardımcı olur...
Forum: Futbol 29-06-2007, 12:00
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 712
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
katılsa nolcak bu sene yedek kulübesinin en...

katılsa nolcak bu sene yedek kulübesinin en önemli üyesi olcak..mehmet yozgatlı ve ali tandoğan geçit vermz eer saktlık olursa forvette felan anca o zman oynar
Forum: Çöp Kutusu 29-06-2007, 11:59
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 767
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
hemen versinler

hemen versinler
Forum: Çöp Kutusu 29-06-2007, 11:58
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 1.044
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
aynen

aynen
Forum: Çöp Kutusu 29-06-2007, 11:57
Cevaplar: 59
Görüntüleme: 1.273
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
aynen yaa ne bu artık yetti beaa..bu demirörenin...

aynen yaa ne bu artık yetti beaa..bu demirörenin fenere karşı bi sempatisi var belli...fenerli mdr nedir yaa:@:mad: git bide yönetici transfer et mahmut ulsu iyi olurr:mad: ..
Forum: Futbol 28-06-2007, 15:08
Cevaplar: 49
Görüntüleme: 1.323
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
off bi cisse forması alalım baree:D:D:D 16 numara...

off bi cisse forması alalım baree:D:D:D 16 numara mı almışşş yaa
Forum: Çöp Kutusu 28-06-2007, 14:58
Cevaplar: 177
Görüntüleme: 2.673
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
cisse gelmiyor mu? ? ?

Siyah-Beyazlılar'ın 'her konuda anlaştık' açıklamasında bulunun İMKB'ye bildirdiği PSG'nin orta saha oyuncusu Edouard Cisse, muğlak konuştu: "Henüz Beşiktaş'a imza atmadım..."
BU HABER SADECE...
Forum: Çöp Kutusu 28-06-2007, 14:48
Cevaplar: 177
Görüntüleme: 2.673
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
Angry heralde kimse saçma sapan işler yapıp karşılamaya...

heralde kimse saçma sapan işler yapıp karşılamaya gitmezz:D:D:D tam rezillik yaa bunu kim karşılarr allahm yaa tam facia bu bizim yönetim...güya yıldız havasına sokuolar milleti bu herif kim...
Forum: Futbol 28-06-2007, 14:42
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 711
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
çok noktaaa belli:D:D

çok noktaaa belli:D:D
Forum: Çöp Kutusu 28-06-2007, 14:38
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 679
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
bence çok para veriolar bu akdar etcek biri...

bence çok para veriolar bu akdar etcek biri deil...hemde yaşı saten 33 bizim ibomuz,gökhanımız var bence defans şart deil..33 yaşındaki adam ağzıyla dio tatil yapmaya getirmenin anlamı yok bence...
Forum: Çöp Kutusu 28-06-2007, 09:33
Cevaplar: 91
Görüntüleme: 1.476
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
çok yaşlı yaa

çok yaşlı yaa
Forum: 2006 2007 Sezonu 27-06-2007, 21:43
Cevaplar: 116
Görüntüleme: 2.105
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
valla ben muhalefetimmmm:D:D:D

valla ben muhalefetimmmm:D:D:D
Forum: Çöp Kutusu 27-06-2007, 19:35
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 333
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
aynenn

aynenn
Forum: Çöp Kutusu 27-06-2007, 17:15
Cevaplar: 177
Görüntüleme: 2.673
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
şimdide levent erdogan ligtvye açıklama...

şimdide levent erdogan ligtvye açıklama yapmış..başkan antalyada makelele ile tabiki görüşebilir ama ben öle bi duyum almadım..az lafa bak yaa...:Dbizi yiyolar anlasın herkes ya makelele olmazsa eer...
Forum: Futbol 27-06-2007, 17:09
Cevaplar: 47
Görüntüleme: 1.101
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
merk etme saten onun yazdıklarını göremiorum o...

merk etme saten onun yazdıklarını göremiorum o yüzden sorun diil benm için sedat:) saygılıyım yani;)...buarada sana çok katılıorum aynen bende snn gibi düşünüorum..yıldız beklemio saten kimse ama...
Forum: Futbol 27-06-2007, 16:59
Cevaplar: 47
Görüntüleme: 1.101
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
sal daha yakamı yaa:D:D..ben kendime göre...

sal daha yakamı yaa:D:D..ben kendime göre konuşuyorum boşuna bnm yorumuma yorum yapmana gerek yok oki...sende takıl kendine göre bence böleeee..!
Forum: Futbol 27-06-2007, 16:54
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 339
Mesaj Yazan AsiLKartaL1903
herzmanki gibi inandırıcı olmayan bir...

herzmanki gibi inandırıcı olmayan bir açıklama:D...zman kazanmak için ayak yapıolar:D
1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu

 


Türkiye`de Saat: 13:24 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580