Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Forumları ara

1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0,33 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: UuRCaN
Forum: Basından Haberler 02-09-2010, 11:05
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 413
Mesaj Yazan UuRCaN
Adalı ya süpersin..

Adalı ya süpersin..
Forum: Transfer 26-08-2010, 19:53
Cevaplar: 42
Görüntüleme: 1.560
Mesaj Yazan UuRCaN
AYnen katılıyorum

AYnen katılıyorum
Forum: Futbol 10-08-2010, 15:45
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 974
Mesaj Yazan UuRCaN
Bence bir futbolcuyla iyice anlaştılar pürüz...

Bence bir futbolcuyla iyice anlaştılar pürüz felan çıktı aksadı böyle bir şey de olabilir diye düşündüm ben.ya da Çok mantıklı olarak medyayı üstüne çektiler BENCE çok akıllıca medya sürekli...
Forum: Futbol 10-08-2010, 15:17
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 869
Mesaj Yazan UuRCaN
bu adam bize gelmez açık futbol oynamıyo rakipler...

bu adam bize gelmez açık futbol oynamıyo rakipler bu adam bobo gibi sıkışır kalır defansta.....
Forum: Konu Arşivi 10-08-2010, 15:02
Cevaplar: 3.702
Görüntüleme: 128.768
Mesaj Yazan UuRCaN
abi bu adamı çok seviyorum ya....

abi bu adamı çok seviyorum ya....
Forum: Almanya 02-08-2010, 19:19
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 362
Mesaj Yazan UuRCaN
abi robinho gelmezse üzülürüm almadıgımız için ...

abi robinho gelmezse üzülürüm almadıgımız için ...
Forum: Komikler 07-07-2010, 16:55
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 563
Mesaj Yazan UuRCaN
- Maç: İngiltere-Türkiye Yayın: TRT Spiker:...

- Maç: İngiltere-Türkiye
Yayın: TRT
Spiker: Abidin Aydoğdu
Skor: 8-0
8. gol sonrası:
"Vay! anasını sayın seyirciler, bir gol daha
yedik..!"
:D:D:D:D::D:D
Forum: Turkcell Super Lig 07-07-2010, 16:33
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 380
Mesaj Yazan UuRCaN
abi isterse 1 milyon olsun adam dünyaları alıyo...

abi isterse 1 milyon olsun adam dünyaları alıyo fenerden gitmez kolaylıkla bir yere
Forum: Jimnastik 09-04-2010, 14:02
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1.011
Mesaj Yazan UuRCaN
ben jimnastik takımı olarak bu sonuçların...

ben jimnastik takımı olarak bu sonuçların olmamasına çok üzlüyordum bunları görünce çok sevindim:)
Forum: Futbol 02-04-2010, 18:39
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 767
Mesaj Yazan UuRCaN
iyi bişey yapmışlar bari.

iyi bişey yapmışlar bari.
Forum: Konu Arşivi 02-04-2010, 16:12
Cevaplar: 1.337
Görüntüleme: 82.575
Mesaj Yazan UuRCaN
aslında iyi bir adam bilkiyodum ben bu futbolcuyu...

aslında iyi bir adam bilkiyodum ben bu futbolcuyu ama erkan zengin gibi olmasın?
Forum: Futbol 02-04-2010, 16:11
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 537
Mesaj Yazan UuRCaN
aslında iyi oyuncu ama istatistiklere bakarsak...

aslında iyi oyuncu ama istatistiklere bakarsak golcü bir forvetin bir iki sezon en az 15-16 gol atması lazımdı.
Forum: Futbol 06-01-2010, 21:46
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 648
Mesaj Yazan UuRCaN
iyiki dogdun PASCALLLL

iyiki dogdun PASCALLLL
Forum: Futbol 05-01-2010, 23:21
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 791
Mesaj Yazan UuRCaN
45 gün daha var diyolar...Delgado yalan olur...

45 gün daha var diyolar...Delgado yalan olur sölim..
Forum: Turkcell Super Lig 05-01-2010, 18:55
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 727
Mesaj Yazan UuRCaN
abi nasıl cesaret ederler dogrusu...

abi nasıl cesaret ederler dogrusu enteresan..Parayı götürdüler mi acaba...
Forum: Konu Arşivi 02-01-2010, 19:29
Cevaplar: 3.702
Görüntüleme: 128.768
Mesaj Yazan UuRCaN
her devre arası der bunu hadi bakalım:):)

her devre arası der bunu hadi bakalım:):)
Forum: Futbol 02-01-2010, 19:15
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 616
Mesaj Yazan UuRCaN
bilenler bilir çok iyi kaleci hoffenhaimda(ne...

bilenler bilir çok iyi kaleci hoffenhaimda(ne halt ise:)) bir iki maçını izleme fırsatım oldu çok güven veriyo kurtarışları süper...
Forum: NBA 02-01-2010, 19:13
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 231
Mesaj Yazan UuRCaN
sabah dershaneye gitmeden simit sarayına oturdum...

sabah dershaneye gitmeden simit sarayına oturdum son 7 saniyeydi ,kobe topu tam atmak için aldı yok artık dedim atarsa helal sayı oldu ben ayaga kalktım işte bu be diye bütün millet bana...
Forum: Konu Arşivi 25-12-2009, 19:17
Cevaplar: 2.905
Görüntüleme: 111.750
Mesaj Yazan UuRCaN
valla cen k iyi ama serkan bi beden daha büyük...

valla cen k iyi ama serkan bi beden daha büyük futbolcu bizim yönetim alıcagını sanmıyorum...
Forum: Futbol 23-12-2009, 22:47
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 1.268
Mesaj Yazan UuRCaN
valla bamba gene vercem diyo murat aksuya acayip...

valla bamba gene vercem diyo murat aksuya acayip sinirli hiç sevmiyo adamı:)
Forum: Turkcell Super Lig 20-12-2009, 19:53
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 444
Mesaj Yazan UuRCaN
zuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D

zuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D
Forum: Futbol 20-12-2009, 19:45
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 756
Mesaj Yazan UuRCaN
hayır telloda kötü oynuyo ama duran topları...

hayır telloda kötü oynuyo ama duran topları tellonun atması lazım .....
Forum: Komikler 21-10-2009, 13:01
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 506
Mesaj Yazan UuRCaN
taaaa ben livornoluyum :D:D

taaaa ben livornoluyum :D:D
Forum: Komikler 20-10-2009, 13:46
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 506
Mesaj Yazan UuRCaN
mürsel röportaj (Bizim mürselde beşiktaşlı çıktı..)

Merhabalar İlker Bey, Öncelikle Röportaj Teklifimiz Kabul Ettiğiniz İçin Teşekkürler.

http://img136.imageshack.us/img136/7497/10729125631948492211376.jpg...
Forum: Futbol 13-10-2009, 13:18
Cevaplar: 41
Görüntüleme: 1.360
Mesaj Yazan UuRCaN
Bunu sölicegim aklımın ucuna gelmezdi ama...

Bunu sölicegim aklımın ucuna gelmezdi ama delgadoyu özledim ya...
1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu

 


Türkiye`de Saat: 14:12 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580