Tekil Mesaj gösterimi
Alt 29-10-2006, 21:17   #1
AloneWolf

AloneWolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

İngilizlerin taraftarımız hakkındaki düşünceleri...

Arkadaşım tottenham forumlarına girmiş. en sık ziyaret edilen 2 tanesinden bazı mesajları kopiledi bana. ben de buraya koyuyorum:

'say what you like about the turks....
but f'k me can they create an atmosphere. just looked mental on telly, so christ knows what it was like there.

they dont stop, 2-0 down, getting caned on the pitch and they're still going full pelt. incredible.

((türkler hakkında ne isterseniz diyin. ama şedebilirsiniz beni, adamlar atmosfer yaratıyor! televizyonda bile akıllara durgunluk verici gözüküyor, isa bilir orada nasıldır ortam..

durmuyorlar, 2-0 yenikler.. -futbolcular- sahada ayakta duramıyorlar; ama (taraftarlar) hala tamamen yağıyor. -inletiyor- inanılmaz.))

*best away ever! atmosphere in the groung was amazing,their fans really know how to make a noise, they seriously are in a class of their own!

((gittiğim en iyi deplasman! staddaki atmosfer inanılmazdı, taraftarları gerçekten nasıl gürültü çıkarılacağını biliyor. gerçekten kendilerine has bir klasları var!))

just spoke to my mate who was there. he said every single member of the BEŞİKTAŞ croud stands and sings. we could learn something from them !!''

((orada olan bir arkadaşımla konuştum. her bir beşiktaş taraftarı ayakta ve şarkı söylüyor dedi.. onlardan öğreneceklerimiz var!!))

''not just stand, they sing there hearts out. they have this bloke who is there conductor and he has the whole stadium pointing in different directions and jumping up and down, it is something else to watch!''

((sadece ayakta durmuyorlar, ciğerlerini parçalayarak şarkı söylüyorlar. orada stadı yönlendiren bir adam var (alen), ve tüm stadyumu farklı yönlere ve aşağı yukarı zıplatarak hareket ettiriyior. bu izlenmesi gereken bir başka şey!!))

-----------------------------------------------------------------------

skipped off home at lunch time (usa) got home with 29 minutes played.. cranked up the audio to listen to the marvelous singing turks.. doing the whoarghhh whoughrgh besekkkitus dda dum.. yup up popped ghaly and scored a goal .. well i think there must not have been one besiktus supporter in the ground.. i think it was the national turkish male mass singing choir ( with about 40,000 of them by the sounds of it).. they sang and sung .. and second half we scorreddd again.. so they crancked up the volume and we had my keane miss 3 sitters followed by defoe missing another sitter.. more singing. i wish we could get that audio and pipe it into white hart lane ...

((abd'de yaşıyorum. 29. dakikada maça yetiştim. harika türklerin şarkılarını dinlemek için sesi açtım. ghaly attı golü. sanırım orada olanlar beşiktaş taraftarı değil de, ulusal türk erkek korosundandı (ve o sese sahip 40.000 tane var onlardan) şarkı söylediler de söylediler. yine attık ikinci yarı, sesi arttırdılar. biz gol kaçırıyoruz onlar şarkı söylüyor. keşke şu sesi kaydedip white heart lane'de (kendi stadları kullanabilsek.))

-------

their crowd was awesome!!! if we were two down at home there's no way there would be that much positive noise!!!'

(taraftarları dehşet vericiydi!!! eğer biz kendi sahamızda 2 farkla mağlup olsak, hayatta böylesine pozitif bir ses çıkamazdı)

------

'cracking game, the most amazing crowd ever'

(zevkli maç.. ve gelmiş geçmiş en büyüleyici taraftar)

--------

'yes big respect to their crowd!!

evet taraftarlarına büyük saygı!!

--------

alıntıdır