Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Forumları ara

1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0,10 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: northwest_eagle
Forum: Anti FB 18-06-2010, 18:36
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 1.050
Mesaj Yazan northwest_eagle
Şimdi bu Quaresma yada Q7 nickli renkli takım...

Şimdi bu Quaresma yada Q7 nickli renkli takım taraftarı forumlara nasıl girecek onu merak ediyorum?
Forum: Futbol 04-06-2010, 11:34
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 1.085
Mesaj Yazan northwest_eagle
Gelsin tabi.Bi tepelemediğimiz o kaldı.Onuda...

Gelsin tabi.Bi tepelemediğimiz o kaldı.Onuda harcayalım gitsin.
Forum: Çöp Kutusu 02-06-2010, 18:57
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 862
Mesaj Yazan northwest_eagle
Biri bu denyoya serdarın diğer maç kasetlerinide...

Biri bu denyoya serdarın diğer maç kasetlerinide seyrettirsin.Bakalım ne diyecek.http://besiktasforum.net/forum/images/icons/icon10.gif
Forum: Futbol 10-05-2010, 19:02
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 561
Mesaj Yazan northwest_eagle
Bu adamdan bişey olmaz.Boşuna heveslenmeyin.Bu...

Bu adamdan bişey olmaz.Boşuna heveslenmeyin.Bu işin piri Mustafa Hocadır.Taktik teknik bilgisine bişey diyemem ama kendisi futbolcu sarrafıdır.O olmaz dediyse olmaz.Çok yakında göreceksiniz.
Forum: Konu Arşivi 13-02-2010, 17:54
Cevaplar: 1.337
Görüntüleme: 84.648
Mesaj Yazan northwest_eagle
http://besiktasforum.net/forum/images/icons/icon7....

http://besiktasforum.net/forum/images/icons/icon7.gif
Forum: Konu Arşivi 13-02-2010, 14:54
Cevaplar: 1.337
Görüntüleme: 84.648
Mesaj Yazan northwest_eagle
Krasic bir açıklama yapmış diyorki-Liverpool un...

Krasic bir açıklama yapmış diyorki-Liverpool un bütçesi benim bonservisime yetmez.Başka düşüncelerim var.Şimdi bu habere bak.Buyur cevap yaz.
Forum: Futbol 29-01-2010, 16:22
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 1.133
Mesaj Yazan northwest_eagle
noldu demirören çıkmadı yayına yada sonradan...

noldu demirören çıkmadı yayına yada sonradan çıktımı seyreden var mı ?
Forum: Futbol 27-01-2010, 09:14
Cevaplar: 344
Görüntüleme: 14.360
Mesaj Yazan northwest_eagle
Bu taraftara her şey müstahak.Hala daha demirören...

Bu taraftara her şey müstahak.Hala daha demirören diyen var.Ulan nasıl mide var sizde.Kapalının ortasına doğru adam ana avrat sövdü.Orası Beşiktaş taraftarının temsil edildiği yerdir ki bu adam burda...
Forum: Konu Arşivi 23-12-2009, 18:28
Cevaplar: 3.702
Görüntüleme: 134.303
Mesaj Yazan northwest_eagle
Arkadaşlar çok abarttığınızı düşünüyorum.Bizim...

Arkadaşlar çok abarttığınızı düşünüyorum.Bizim ama Bursa'da kiralık oynayan bir oyuncu.Bizim için sıradan görünen Bursaspor gibi dar kısıtlı bir kadroda tabiki iyi oynuyormuş gibi görünüyor.Öyle...
Forum: Futbol 14-12-2009, 18:53
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 814
Mesaj Yazan northwest_eagle
Tamam.

Tamam.
Forum: Futbol 10-12-2009, 12:20
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 996
Mesaj Yazan northwest_eagle
Hocam ne ''Yerli Kaka'sı''.Güldürmeyin Allah...

Hocam ne ''Yerli Kaka'sı''.Güldürmeyin Allah aşkına adamı.
Forum: Futbol 09-12-2009, 11:58
Cevaplar: 49
Görüntüleme: 1.668
Mesaj Yazan northwest_eagle
Kusura bakmayın Denizli Beşiktaş ın hocası değil...

Kusura bakmayın Denizli Beşiktaş ın hocası değil ama Denizliye gelene kadar bu takıma 18 trilyon+serdar kurtuluş karşılığı alınan Tabata nın dolayısıyla başkanın sorgulanması gerekir.Biz bu takımı...
Forum: Futbol 08-12-2009, 14:32
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 1.013
Mesaj Yazan northwest_eagle
Keşke wolsfburg'da olsaydı belki Cl'nden ihrac...

Keşke wolsfburg'da olsaydı belki Cl'nden ihrac edilebilirlerdi.
Forum: Futbol 08-12-2009, 12:34
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 927
Mesaj Yazan northwest_eagle
Mehmet Demirkol : İşte gördüğünüz gibi lig çok...

Mehmet Demirkol : İşte gördüğünüz gibi lig çok kalitesiz.Beşiktaş'a bile gol atılmıyor.Gökhan Zan gibi dünya starını sattılar ama yinede gol yemiyorlar Bu demektir ki ligimiz çok kalitesiz.

...
Forum: Futbol 05-12-2009, 10:07
Cevaplar: 32
Görüntüleme: 1.300
Mesaj Yazan northwest_eagle
Arkadaşlar sorun bir maç kötü oynamakla alakalı...

Arkadaşlar sorun bir maç kötü oynamakla alakalı değil.Ayrıca kötüde değil Diyarbakıra karşı genel anlamda iyi oynadık ama 8 kişi ile mücadele ettik.Gereksiz adamların yerine A-2'den oyuncu alsaydık...
Forum: Futbol 05-12-2009, 09:58
Cevaplar: 32
Görüntüleme: 1.300
Mesaj Yazan northwest_eagle
Üzgünüm ama Nihat Nobre ve Tabata ile yollar...

Üzgünüm ama Nihat Nobre ve Tabata ile yollar derhal ayrılmalıdır.Zaten bu konulara bir tek biz üzülüyoruz.Beşiktaş'ın başındaki adam kara paralarını aklamakla meşgulken nasıl üzülsün.Ona ocakta yine...
Forum: Futbol 02-12-2009, 14:53
Cevaplar: 32
Görüntüleme: 1.358
Mesaj Yazan northwest_eagle
ManU'nun yedekleri dün Tottenham'ı kupa maçında...

ManU'nun yedekleri dün Tottenham'ı kupa maçında 2-0 yendi.Hani beğenmiyoruz ya... Hıncal efendi seyrettimi acaba
Forum: Konu Arşivi 12-11-2009, 11:12
Cevaplar: 3.702
Görüntüleme: 134.303
Mesaj Yazan northwest_eagle
Akşama kadar Dr. Levi'nin manyetik dizliğinin...

Akşama kadar Dr. Levi'nin manyetik dizliğinin reklamını seyredeceksek açmasınlar bi daha.
Forum: Futbol 27-10-2009, 08:45
Cevaplar: 34
Görüntüleme: 1.833
Mesaj Yazan northwest_eagle
+ Çarşı'nın etkiside gözönüne...

+ Çarşı'nın etkiside gözönüne alınmalı.Manu,barca,liverpool'un başa çıkamadığı bu tribünlerle CL'in çaylak takımlarımı başa çıkacak.
Forum: Futbol 27-10-2009, 08:40
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 1.006
Mesaj Yazan northwest_eagle
Bizim bu sene ki en büyük sıkıntımız yaptığımız...

Bizim bu sene ki en büyük sıkıntımız yaptığımız transfer yanlışlıkları ve Hocanın hala sistem arayışları.Tabi dış etkenler konusunda diğer arkadaşlarla aynı görüşü paylaşıyorum fakat bununla beraber...
Forum: Futbol 27-10-2009, 08:33
Cevaplar: 49
Görüntüleme: 2.302
Mesaj Yazan northwest_eagle
Zaten bu adam gitmezse ve biz her maç tribünleri...

Zaten bu adam gitmezse ve biz her maç tribünleri başına yıkmazsak Beşiktaş'ımız bitmiş demektir.
Forum: Futbol 23-10-2009, 10:59
Cevaplar: 42
Görüntüleme: 2.421
Mesaj Yazan northwest_eagle
Bizim Başkan' dır kendisi...Bütün tribünlerin...

Bizim Başkan' dır kendisi...Bütün tribünlerin kendisine sırt dönmesinden sonra, Fenerbahçe Klubünden gelen mesajla biraz olsun mutlu olan ve son olarak takımının Kasımpaşa maçına gelmeyip ( çok büyük...
Forum: Futbol 17-10-2009, 18:18
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 817
Mesaj Yazan northwest_eagle
Demek ki karıgümrüklüleri organize edemedi.

Demek ki karıgümrüklüleri organize edemedi.
Forum: Futbol 16-10-2009, 12:27
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 830
Mesaj Yazan northwest_eagle
Hadi hayırlısı ama ortada hala seçim kazanacak...

Hadi hayırlısı ama ortada hala seçim kazanacak yönetim yok.Sadece Murat Aksu'nun ismini duyuyoruz.İnşallah tüpçüye kalmaz yine başkanlık.Nerede bu muhalefet liderleri.Hiç birinin ismini cismini...
Forum: Futbol 16-10-2009, 12:21
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 830
Mesaj Yazan northwest_eagle
Aksu'ya 'Koç' Gibi Destek

Beşiktaş taraftarlığı ve kulübe desteğiyle de bilinen Rahmi Koç, Kara Kartal'da yaşanan başkanlık yarışında New York'ta önemli açıklamalarda bulundu.

Star gazetesinden Oğuz Karamuk'a konuşan Koç,...
1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu

 


Türkiye`de Saat: 13:09 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580