Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Forumları ara

1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0,07 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: _Blackseagless_
Forum: Futbol 07-11-2009, 01:54
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1.895
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Varken ne hayır gördük ki .

Varken ne hayır gördük ki .
Forum: Futbol 07-11-2009, 01:51
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1.998
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Kusura bakma kardeşim seni kınıyorum küfüre...

Kusura bakma kardeşim seni kınıyorum küfüre şiddete karşıyım insan olmak varken insan gibi protesto etmek varken ahlaksızlığa gerek yok . Küfür şiddet övünülecek değil utanalıacak bir şey dir buradan...
Forum: Futbol 07-11-2009, 01:45
Cevaplar: 86
Görüntüleme: 4.128
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Hakkaten iyi koyar ama bilet parası vermiş hiç...

Hakkaten iyi koyar ama bilet parası vermiş hiç kimse maçı izlerken çıkmak istemezki :D :D
Forum: Futbol 06-11-2009, 20:54
Cevaplar: 34
Görüntüleme: 1.575
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Valla benim 2.defa sakatlandığından haberim bile...

Valla benim 2.defa sakatlandığından haberim bile yoktu ntv de sergen söyleyince duydum sonrada sinan engin le Ali gültiken den duydum duyduklarımıda aynen yazdım eğer yalan varsa bu 3 lü nün yalanı ....
Forum: Futbol 06-11-2009, 20:46
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1.998
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Bana Türkçe öğretmeye kalkma güzel kardeşim sen...

Bana Türkçe öğretmeye kalkma güzel kardeşim sen bu yollardan giderken ben geliyordum hadi işine bak :) .
Forum: Futbol 06-11-2009, 20:44
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1.998
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Adamın şirketinin yeri belli kulüp binasının da...

Adamın şirketinin yeri belli kulüp binasının da yeri belli hadi bay cesur yürek gidip bağırıp çağırsana onun yüzüne bu küfürleri onun yüzüne etsene ama yapamazsın çünkü yemez sen ancak klavye...
Forum: Futbol 06-11-2009, 14:23
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 716
Mesaj Yazan _Blackseagless_
bütün dert zaten kongre üyeleri .

bütün dert zaten kongre üyeleri .
Forum: Futbol 06-11-2009, 14:22
Cevaplar: 34
Görüntüleme: 1.671
Mesaj Yazan _Blackseagless_
" ETME BULMA DÜNYASI! " çok doğru bir söz...

" ETME BULMA DÜNYASI! "

çok doğru bir söz .
Forum: Futbol 06-11-2009, 14:20
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Demiröreni savunan kimse yok ki kardeşim okumadan...

Demiröreni savunan kimse yok ki kardeşim okumadan anlamadan sallıyorsunuz :) .
Forum: Futbol 06-11-2009, 14:19
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 739
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Bir moderatöre bu uslup yakışıyormu kardeşim her...

Bir moderatöre bu uslup yakışıyormu kardeşim her hangi birinin şerefine haysiyetine düz gitmek bu kadar kolay mı güzel kardeşim .
Forum: Futbol 06-11-2009, 14:16
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 1.998
Mesaj Yazan _Blackseagless_
aman çok matah bişey yapıyosun madalya da takalım...

aman çok matah bişey yapıyosun madalya da takalım mı sana daha 17 yaşındasın haline bak baban yaşında ki adama sövdüğünü övünerek söylüyorsun çok güzel yetiştirmişler seni ne diyim suç sende değil .
Forum: Futbol 06-11-2009, 14:02
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 694
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Her mahalleye bir deli lazım bende mahallenin...

Her mahalleye bir deli lazım bende mahallenin sakin delisiyim kardeşim idare et artık :) şaka bir yana kardeşim protesto tepki başka şey isyan etmek ortalığı yakıp yıkmak başka şey bunlara hiç...
Forum: Futbol 06-11-2009, 13:38
Cevaplar: 34
Görüntüleme: 1.671
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Icon2 Fatih Altaylı'dan Demirören'e ağır sözler!

Habertürk Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Fatih Altaylı, küfürlerden şikayet eden Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'le ilgili şok iddialarda bulundu!

İşte Altaylı'nın, "Başkanlık koltuğunda...
Forum: Futbol 06-11-2009, 13:35
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 733
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Tabi klavye başında uzaktan sövmesi kolay...

Tabi klavye başında uzaktan sövmesi kolay kardeşim sende haklısın .
Forum: Futbol 06-11-2009, 13:22
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 716
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Bu adamlarla yola gidilmez murat aksu sonun...

Bu adamlarla yola gidilmez murat aksu sonun demirören gibi olur ona göre .
Forum: Futbol 06-11-2009, 13:21
Cevaplar: 34
Görüntüleme: 1.575
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Yav kardeşim Allah aşkına bilip bilmeden ona buna...

Yav kardeşim Allah aşkına bilip bilmeden ona buna sallama lütfen batuhan tekrar sakatlandı daha yeni tekrar antremana başladı fizik gücü yetersiz sergen de sinan engin de Ali gültiken de söyledi bu...
Forum: Futbol 06-11-2009, 13:16
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Kardeşim meseleyi çok yanlış algılıyorsunzu kimse...

Kardeşim meseleyi çok yanlış algılıyorsunzu kimse protesto etme konuşma demiyor isyan da edebilirsin ama küfüre hakarete ortalığı yakıp yıkmaya gerek yok , irfan abi nin de benim de tepkimiz buna .
Forum: Futbol 06-11-2009, 13:12
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Daha öncede dediğim gibi kardeşim benim...

Daha öncede dediğim gibi kardeşim benim moderatörlükte felan gözüm yok gördüğüm yanlışlıkları söyleyerek size yardımcı olmaya çalışıyorum ayrıca bende boş ta gezen işisiz biri değilim benimde işim...
Forum: Futbol 06-11-2009, 11:53
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Bana çok gıcık oluyosun çok kızıyosun ama kusura...

Bana çok gıcık oluyosun çok kızıyosun ama kusura bakma gökhan kardeşim hayır asla küfürlere müdahale et mi yor su nuz moderatöre bildir butonuna basıp bildirdiğim küfürün hakaretin hattı hesabı...
Forum: Futbol 06-11-2009, 03:43
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Yazıyı yazan ıtır hanımın bunun için demirörenden...

Yazıyı yazan ıtır hanımın bunun için demirörenden 1 kuruş aldığını ıspatlasana . insanlara iftira atmak ne kadar kolay . ayıp ayıp .
Forum: Futbol 06-11-2009, 02:48
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 716
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Icon2 Aksu “Bilgili Model” Kampanya ile Kazanacak!

Aksu “Bilgili Model” Kampanya ile Kazanacak!

06.11.2009 14:13:00


Beşiktaş başkan adaylarından Murat Aksu kazanmak için kongre çalışma grubuna transfer ettiği Bayram Yağcı, Seyit Ateş ve...
Forum: Futbol 06-11-2009, 01:45
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Son maçta stadda değildim onun için ufak gruplar...

Son maçta stadda değildim onun için ufak gruplar ne küfür etti bilemem tv başında sadece s...tir ol git başkan diye bağrıldığını duydum hep bir ağızdan ki bu da küfürdür , yeni açıkta küfür olmamış...
Forum: Futbol 06-11-2009, 01:06
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 733
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Bırakın şu küfürbazlığı kardeşim yav ayı mayı git...

Bırakın şu küfürbazlığı kardeşim yav ayı mayı git yüzüne söyle bunu cesaretin varsa burdan sallama forumu hukuken zor durumda bırakma .
Forum: Futbol 06-11-2009, 01:04
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Abi evet yazıyı beğendim ıtır hanım her maça...

Abi evet yazıyı beğendim ıtır hanım her maça gittiği için kapalı mudavimi olduğu için ve bir bayan olduğu için doğruyu yazmıştır diye getirdim bunun için beni asacaksanız asın ama bana demiröreni...
Forum: Futbol 05-11-2009, 21:59
Cevaplar: 51
Görüntüleme: 1.708
Mesaj Yazan _Blackseagless_
Bana diyeceğine sen haddini bil yaşına göre...

Bana diyeceğine sen haddini bil yaşına göre hareket et ben demirörenci değilim ahlaksızda değilim onun için küfüre karşıyım terbiyesizliğe ahlaksızlığa karşıyım . Konuya zir yazıyı ben yazmadım başka...
1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu

 


Türkiye`de Saat: 13:42 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580