Tekil Mesaj gösterimi
Alt 25-07-2009, 15:05   #18
dumanx77
∂υмαη ѕα∂є¢є ∂υмαη
 
dumanx77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

Ferrari marka otomobili bilmeyenimiz yoktur,dünya markasaidir...Taninmasinin yaninda azimsanmayacak derecede tutkunu vardir...Bu tutkularina karsilik olarakta cok yüksek begdeller ödeyerek bu markaya kavusmanin egosunu ve ayricaligini yasarlar..

ßesiktas,ta son günlerde transfer gündemi bu markanin esdeger futbolcu ismi Ferrari ile yogun sekilde hareketlendi ve transfer cözümlendi..Cözümlenirken de önüne yildiz kelimesi yerlestirilmek icin yogun caba sarf edildi..

Sunu acikca biliyoruz ki,yildiz bir oyuncu transfer edecekseniz zaten onun yildiz oldugunu aciklama geregini hissetmezsiniz..Onun gecmisten gelen kariyeri zaten onu ortaya koyar.ßöylece bir gecmisi olmadigi icin ve gecen sene transfer edilen Sivok ve zapo'dan cok büyük bir farki olmadigi icin böyle bir ihtiyac kendini ciddi bir sekilde göstermis oluyor..

€verton ve Genoa'dan alinan bilgilere ve izlenen maclara göre oyuncunun top kullanma kabiliyeti kisitli.Yani geriden oyun kurabilme yetenegi eksik.ßu konuda takima katkisi olmayak gibi.Yapilan samatayi,olan biteni izleyen futbokldan anlamayan biri de zannedecek ki Ferrari dünyanin ilk on savunmacisindan biri..Oysa 12 yillik kariyerinde 9 takim degistirmis siradan bir futbolcu Ferrari!Yani baska bir deyisle hicbir yerde dikis tutturamamis bir futbolcu..

ßoy olarak eldeki Zapotoncy,Sivok ve Toroman,dan da bir farki yok.demek ki Gökhan,dan bosalan uzun boylu szoper eksigini de kapatamayacak.
Tüm bunlara ragmen dünyanin hicbir yerinde etmeyecegi bir bonservis bedeli olan4,5 milyon €ura ve takimda hicbir yildiz oyuncunun almadigi yillik 2,5 milyon €uro ile üstelik 4 yillik bir mukavele ile transfer gerceklestirildi...

ßu oyuncuyu almak yalnizca kendisine ödenenle sinirli degil..ßuna yer acmak icin gecen sene 4,5 milyon €uro bonservis bedeli ile alinan Zapo ve bugün almaya kalksaniz en az 4 milyon €uro ödeyeceginiz Gökhan'in maliyetlerini de eklerseniz bu oyuncu icin ßesiktas'in gözden cikardigi rakamin yaklasik 45 trilyona geldigini göreceksiniz..

ßu bedeller karsisinda bize de,bu kadar taninmayan marka degeri olmayan,takima eldekilerden farkli bir katkisi olmayacak siradan cakma bir Ferrai'yi kendin transfer ettin diye zorla yildiz yapma cabasi ile bu bedelleri ßesiktas camiasina ödetmeye degermi
diye sormak düser...

ßu sene yine her sene oldugu gibi ßeskitas'imizda inanilmaz rakamlar havada ucusuyor..ismail icin verilen meblag,Ferrari icin 15 milyon ,Nihat icin 12 milyon €uro,Fink,erhan ve Ridvan'in maliyetlerinin yaklasik 8 milyon €uro dersek,ortada dönen para 100 trilyon olarak önümüpze cikacak...
Yine bu rakama bir de bazi oyunculara yer acmak icin elden cikarilan ve elden kacirilan futbolcularin maliyetinide eklersek bu rakam reel olarak 120 trilyona dogru gidiyor..Gerceklestirilen bu transferlerden saglam bir Nihat disinda hangisi eldeki kadrodan farkli ve daha kaliteli derseniz bence hicbiri...

MANU. Newcastle'dan Qwen'i bedelsiz,Milan Standart Liege takimindan Onyewu'yu bedelsiz alirken,siz ßesiktas takimi olarak bu kadar büyük borca hangi gelirle giriyorsunuz derseniz cevabi yine bulamayiz..Var olan borclar ve karsiligi olmayan borclanma ile ßesiktas'in gelirleri bu rakamlari karsilamasi mümkün degil.Güvenilen Kartal Yuvasi satuislari ise bu yilki formalarin hali icler acisi...

ßana kalirsa burdaki amac sportif hedefler ya da takimi hüclendirmek degil de,yönetimin en tepesindekilerin kendilerini garanti altina almasidir..Baskanlik secimi icin görünen aciklama 2010 ocak yani 6 ay sonra..ßesiktasi' bu kadar borc altina sokma ve kendine mahkum etme politikasinda bu döneme kadar artarak sürecektir ki baska takimlarda da ayni stratejiyi görüyor izliyoruz..
ßuna karsilik sokaktaki,trübündeki ßesiktas,linin tek düsüncesi takimina olan sevgisi,onunla beraber yasamak istedikleri cosku ve takimin basarisi.Onlarin yani bizim hicbir zaman degismeyen bir sekilde takimin arkasinda yola cikis düsüncemiz böyle..Peki bu kadar para harcayarak Nihat disinda dise dokunur bir futbolcu getirmeyenlerin yola cikis amaclari ne ??
__________________

Hayat Bu İşte!
Kanatlanıp Gitmek Dururken..
Dört Duvar İçinde Hapsolursun..
Yaşamak İçin Bir Neden Ararken..
Ölmek İçin Bulursun..
..derin..


üf..
dumanx77 Ofline