Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28-04-2010, 07:30   #68
safa1903
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

McLaren, MP4-25'in Hızından Tatmin Olmadı

Click the image to open in full size.

Martin Whitmarsh, Avrupa'daki yarışlara giderken lider olmalarına rağmen MP4-25'in hızıyla tatmin olamayacaklarını söyledi.

Woking kökenli takımın önüne çıkan fırsatları iyi değerlendirmesi ile birlikte Jenson Button iki galibiyet aldı.
Whitmarsh, MP4-25'i daha da hızlandırmak için çok çalışmaları gerektiğini söyledi.
Whitmarsh: "Zorlamaya devam edeceğiz, bu sır değil"
"Barselona için yeni bir pakedimiz olacak ve yıllar boyunca her yarışta gösterdik ki yarıştan yarışa aracımızı geliştirebiliyoruz. Yapmamız gereken de bu"
"Bütün takımlar da bunu yapacak ama biz bunu daha hızlı oranlarda yapmalıyız. Öncekine göre daha yakınız, araç bizi tatmin etmedi ve geliştirmek zorundayız. Daha da hızlı hale getirmeliyiz"

Whitmarsh ayrıca sürüş yüksekliği tartışmalarının kendilerine engel olduğunu, çünkü kendi sistemleri üzerine çalıştıklarını ve FIA'nın açıklaması ile bu çalışmaları rafa kaldırdıklarını belirtti.
Whitmarsh: "Aracın aerodinamiği üzerine etki edecek yaylı kütle ile beraber çalışacak özel bir parçaya sahip olamayacağınız, bir süre önceki açıklama ile anlaşıldı."
"Burada bize söylendi ki, süspansiyon sisteminde sürüş yüksekliğini değiştirecek herhangi bir parçanız olamaz. Ama bazı takımların belki de böylesi bir kabiliyetten yararlandığını hissettik, büyük olasılıkla da kurallara uygun şekilde. FIA'dan bilgi aldık ve böylesi bir sistemin kurallara uygun olduğu söylenince şaşırdık."
"Bunu temel alarak bu tip bir sistem üzerine çalışmaya başladık ve Çin'de böylesi bir sistemi kullanmaya niyetlendik. Ardından, yarış öncesinde, FIA bize durumu tekrar gözden geçirdiklerini ve böylesi bir sistemin artık yasal olmayacağını söyledi. Yani zamanımız boşa gitti"
"FIA'yı eleştirmek istemiyoruz. Çünkü 12 takım, kurallarda ve yorumlamalarda değişiklikler yapmaları, açıklıklar kazandırmaları için sürekli olarak Charlie (Whiting) ve FIA'nın peşinde koşuyor. Ama olumlu bir açıklama geldiğinde şaşırdık ve tatmin olduk. Çünkü konu yaratıcı mühendislikti ve böylesi zorluklardan keyif alırız"
"Bu yüzden (o sistemi) üretememiş olmak utanç verici. Bize bir parça avantaj sağlayacaktı ama yapamadık. Bu yüzden önümüze bakmalıyız. İşin doğası bu. FIA zor kararlar vermek zorunda. Bu işleri her zaman daha iyi yapabilir ama başlangıçta bize net bir 'hayır' denseydi daya iyi olurdu, ama olmadı"
Süspansiyon planlarının rafa kaldırılmasına rağmen Whitmarsh, araçlarının hızlanması için daha çok olanağın olduğunu belirtti.
Whitmarsh: "Daha fazla yere basma kuvveti yaratabiliriz. Daha fazla aerodinamik verimlilik getirebiliriz. Daha az hassas yapabiliriz. Aracı daha hafifi bir hale getirebiliriz, bunların hepsini yapabiliriz. Bu bizim işimiz ve bundan keyif alıyoruz"
"Arada kurallarda beklenmedik bir şans ortaya çıkarsa hemen üzerine düşeceğiz. Bu (sürüş yüksekliği olayı) bir an için önümüze çıktı ve üzerine düştük. Ama sonunda faydalanamadık"

Trf1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.

Konu safa1903 tarafından (28-04-2010 Saat 07:34 ) değiştirilmiştir..
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla