İşte bu haberde de okuduğumuz gibi artık futbol kulüplerinin iletişim kanallarından kazandığı paralar çok yüksek miktarlarda. İnternet siteleri, tv kanalları, yayın hakları ve daha birçok iletişim aracı.
5 yıldan beri Türkiye'nin her yerinde esmeye başlayan liberalleşme havası en sonunda futbola da geldi ve Beşiktaş da bu rüzgara ilk kapılan kulüp oldu kulüp yönetimi sayesinde.
Ne diyebiliriz ki.
Biz istesek de istemesek de, karşı koysak da koymasak da bu işler oluyor galiba.
Son 4 yılda tablo bizim açımızdan hep kayıp.
Basket takımı sponsorluğu, spor salonu sponsorluğu, formada 2 reklam alma, stat reklamları, sponsorla yapılan transferler ve nihayetinde bir medya grubu yanında tavır almaya varan ilişkiler.
Başkan bana göre başarılı.
Çünkü taraftara rağmen istediği her şeyi yapmasını bildi.
Yöneticiler değişti, taraftarlar tepki koydu ama başkan dediği her şeyi yaptı.
Endüstriyel futbolu Beşiktaş'a sokmaya başardı ve dönüş galiba çok zor. |