Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01-10-2007, 16:12   #1
Pritt
 
Pritt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Çalıştığı fabrikayı satın alıyor

Üç ay önce Turkven ile birlikte hareket etme kararı aldıklarını belirten ünlü Hotiç Ayakkabı'nın sahibi Mehmet Hotiç, "Perakende sektörüne birlikte yatırım yapmak istiyoruz, bundan sonra karşımıza çıkan fırsatları değerlendireceğiz" dedi. 400 milyon dolarlık büyüklüğe sahip fonun aynı zamanda direktörü olan Evren Ünver ise fon olarak her yıl 4 yatırım yapmayı planladıklarını bildirdi.

HEMEN TEMASA GEÇECEKLER

Boyner'le kısa zamanda temaslara başlayacak olan Ünver ve Hotiç, kendilerine şanslı ve avantajlı gördüklerini ifade etti. "Network ve Fabrika gerçekleşirse bu ne ala yoksa değişik markalarda olabilir" diyen Hotiç, "Markalı hazır giyim sektörüne yatırım yapmak istiyoruz. Bunlar ayakkabı, aksesuar, erkek ve kadın giyim olabilir. Özellikle ayakkabı sektörüne yabancılar da geliyor. Sektör iyi ama ben Hotiç'i pazarlamak için burada değilim. Ayakkabı sektörü hızla büyüyor. Hotiç de potansiyel. Onun üzerinde de konuşuyoruz" açıklamasını yaptı. Hotiç ve Turkven Türkiye'deki hazır giyim markalarını incelemeye devam ettiklerini belirtti. 14 yıldır Altınyıldız'da genel müdürlük yapan Hotiç, Fabrika ve Network'ü almaları durumunda Cem Boyner'in tepkisinin ne olacağı sorusuna şu yanıtı verdi: "Projeler benimle gerçekleşti. Ama Cem Bey'in tepkisi nötr olur diye düşünüyorum. Bu teklifi bir fonun yaptığı teklif gibi karşılarlar. Bunu iş olarak görmek lazım."

HOTİÇ'i DE SATABİLİRİZ

Gazetecilerin "Hotiç markasını da Türkven Fonu'na satmayı düşünür müsünüz?" sorusu üzerine ise Hotiç, "neden olmasın zamanın neyi göstereceği belli olmaz...

Önümüzdeki günlerde iyi bir teklif olursa Hotiç markasını da satabiliriz" dedi. Uzun zamandır ayakkabı sektöründe girişimci olan Mehmet Hotiç, Boyner Grubu'nda üst düzey yöneticilik yaparken Fabrika ve Network gibi hazır giyimdeki önemli markaları oluşturan kişi olarak tanınıyor. Hotiç ve Türkven eğer Boynerin satmaya karar verdiği bu markaları satın alırsa profesyonel olarak çalıştığı yerin patronu olacak.

İKİ YIL İÇERİSİNDE 200 YENİ MAĞAZA

Hazır giyim sektörüne girme konusunda kararlı olan Hotiç bunu hazır bir markayla yapmak istiyor. Fabrika ve Network mağaza ve markalarını satın almak istelesinin ardında ise bu yaklaşım yatıyor. Mehmet Hotiç Fabrika ve Network markalarını satın almaları halinde ise kısa zamanda daha yaygın bir ağa ulaşacaklarının da altını çiziyor. Hotiç, ayakkabı mağazacılığında da büyüme odaklı olacaklarını ve şu anda 54 adet olan Hotiç ayakkabı mağazalarını iki yıl içerisinde 200'ün üzerine çıkaracaklarını söylüyor.

Turkven Uno'yla tanındı

Turkven, Dünya Bankası, Almanya Kalkınma Bankası, Hollanda Kalkınma Bankası gibi finans kuruluşları tarafından 10 yıllığına kuruldu. Advent gibi yabancı fonlarla da çalışan şirket yeni dönemde afresif bir büyüme hedefliyor. İlk yatırımını ekmek ve gıda markası Uno'ya yapan şirket, operasyonel leasing hizmetleri yapan Intercity, katma değerli Telekom hizmetleri Trendech, elektronik güvenlik hizmetleri Pronet ve mobilya yan sanayi markası Roma Plastik'e yatırım yaptı
Pritt Ofline   Alıntı ile Cevapla