Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28-04-2009, 17:14   #1
1903
Dişi Kartal
 
1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
İddaa TerimLeri ..

Maç Sonucu
Click the image to open in full size.
Maçın olası sonucu tahmin edilmeye çalışılır. 3 seçenek vardır:

1: Ev sahibi takımın galibiyeti

0: Beraberlik

2: Deplasman takımının galibiyeti

Maç sonucu oyunu için bir kuponda en az dört,en fazla onbeş maç tahmininde bulunulabilir.

Maç Sonucu oyununda her bir futbol karşılaşması için maksimum iki tahmin hakkı bulunmaktadır. 1, 0 ve 2 seçeneklerinden ikisi bir maç için aynı anda işaretlenebilir. İkinci bir sonuç seçilmesi durumunda kolon sayısıda artış gösterir.


Maç Skoru
Click the image to open in full size.
Maç Skoru ile seçilen maçın ev sahibi ve deplasman takımları için maçın bitimindeki gol sayısı tahmin edilmeye çalışılır.

Maç skoru oyunu, tahmin edilen gol sayısının "0", "1", "2", "3", "4+" seçeneklerinden hem evsahibi, hem de deplasman takımı için tahmin edilmesi ile oynanır. Bir kuponda en az 1, en fazla 15 adet maç tahmininde bulunabilir.

Kupon oluşturmak için, Maç Skoru listesini görüntüledikten sonra istediğiniz maçları ve skor tahminlerinizi oyun kuralları çerçevesinde tıklayarak seçebilir, ekranın sağ tarafında oluşturduğunuz kuponu görebilirsiniz. Bir kuponda içinde en az 1 maç skoru tahmininde bulunduğunuz takdirde maç sonucu ve/veya ilk yarı-maç sonucu tahmininde de bulunabililirsiniz.

� Maç skoru tahmin sütununda 0,1,2,3,4+ seçeneklerini,
� Sonuç tahmin sütununda 1,0 ve 2 seçeneklerini,
� Hem ilk yarı hemde maç sonucu bölümünde 1-1, 0-1, 2-1, 1-0, 0-0, 2-0, 1-2, 0-2, 2-2 seçeneklerini kullanarak işaretleyebilirsiniz.

Tahmin sayısına bağlı olarak sistem de oynanabilir. Sistem alanında farklı kombinasyonlar yaratma şansı vardır. Sistem 1 oynayabilmek için en az 2 tahminde bulunulmalı ve bu tahminler maç skoru oyunu olarak seçilmelidir. Sistem alanı işaretlenerek farklı kombinasyonların yaratılabilmesi için,sistemli her kuponun oyun oynama kriterlerini sağlaması gerekecektir.

Maç Skoru Tahmin oyununda oyun bedeli ve ikramiye bedelinin seçilen oranda katlanması için "Misli" seçeneği kullanılabilir. Handikap veya Çifte Şans tercihi Maç Skoru oyunu ile birlikte oynanamaz.

Oluşturduğunuz kuponunun özetini "devam" butonuna tıklayarak görebilir ve onaylayabilirsiniz.

İlk Yarı/Maç Sonucu
Click the image to open in full size.
İlk Yarı sonucu ile birlikte Maç Sonucu tahmin edilmeye çalışılır.

İlk Yarı/Maç Sonucu Oyunu için bir kuponda en az iki, en fazla onbeş maç tahmininde bulunulabilir. Bu oyun türünde amaç önce ilk yarı sonucunda ne olacağını, sonra da maç sonucunda ne olacağını bilmektir.

İlk Yarı/Maç Sonucu içinde 3 seçenek vardır:

1: Ev sahibi takımın galibiyeti

0: Beraberlik

2: Deplasman takımının galibiyeti

Örneğin; 1/0 İlk rakam (1) ilk yarı sonucunu, ikinci rakam (0) ise maç sonucunu temsil eder. Bu örneğin kazanması için, ilk yarıyı ev sahibi takımın önde bitirmesi ve maçın ise berabere bitmesi gerekir.





Çifte Şans
Click the image to open in full size.
Maç Sonucu oyununda, kolon sayısının artması istenilmediği durumlarda, ikili tahminde bulunularak yani "Çifte Şans" oynanılarak tahmin sayısı artırılabilir. Çifte Şans, kazanma şansının arttırılmasına yönelik bir özelliktir.Bu durumda kolon sayısı sabit kalacaktır. Çifte Şans oynamak için programda Çifte Şans kolonundaki maç oranlarını tıklamanız yeterli olacaktır.


Sistem, kazanma şansını artırmak için kullanılmaktadır. Bir başka deyişle oyuncuya hata yapma şansı tanımaktadır.

Bunun için, kupondaki Sistem alanında bir veya birden çok seçenek işaretlenebilir.

Örneğin;
5 adet maç sonucu tahmini yapan oyuncu,sistem alanında 4 numaralı kutucuğu işaretlemiş ise;
İçerisinde 4 tane maç olan toplam 5 kolon üretilir. Sistem alanında 4 işaretlendiği için, oyuncunun en fazla 1 tane yanlış tahmin yapma şansı vardır. Bu durumda, 4 tane doğru tahmini olursa, kazanacaktır.

Banko
Click the image to open in full size.
Oyuncu sistem seçeneğini işaretlediği tahminlerinden biri (veya birkaçının) "garanti" olduğuna inanıyorsa, kupon üzerinde ilgili tahmininin numarası yanında yer alan Banko "B" kutucuğunu işaretleyebilir.

Sistem alanını işaretlemek için, Banko olarak işaretlediği tahmin(ler)in haricindeki tahminler üzerinden değerlendirme yapmalıdır. Bu durumda, garanti maçı kullanarak sistemli oynarken daha az kolon üreten oyuncu, ekonomik davranmış olur. Ancak, Banko gösterdiği oyunların doğru bilinememesi durumunda kuponu kazanma şansını yitirecektir.

Misli
Click the image to open in full size.
Oynanan kuponun olası ikramiye miktarını, misli olarak seçilen rakamın çarpımı kadar arttırmak için kullanılır. Misli seçildiğinde kupon bedeli de oyuncunun belirlediği misli miktarı kadar çarpılarak ödenir.

Örneğin;
Misli alanında 20�i işaretlenirse, kolon bedeli ve kazancı da 20 ile katlanacaktır.
__________________
вιя ѕєν∂αуѕα нαуαтı αηℓαмℓı кıℓαη ѕιуαн вєуαz υℓαη! ...



Click the image to open in full size.
1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla