Tekil Mesaj gösterimi
Alt 02-02-2007, 16:10   #4
imparator
Guest
 
imparator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

SİGORTA

Sigorta hizmetlerini Ekol kendi bünyesi içinde vermektedir bunun temel nedeni müşterilerinin gerksinim duyduğu bu zorunlu hizmeti hem daha hızlı hemde daha ekonomik olarak almalarını sağlamak bu sayede hizmetlerinden yararlanan müşterileri mallarının sigorta edilme sürecinden, olası zararların temin sürecine dek yapılan bütün operasyonların yalnızca gelişme ve sonuçlarından bilgi sahibi olmaktan öte birşey yapma gereksinimi duymamaları sağlanmış.



Tüm bu hizmetler sayesinde EKOL LOJİSTİK günümüz pazarlamasındaki anlayışta kaliteli bir şekilde, maliyetlerde düşüş sağlayarak, hızlı, esnek bir yapıya sahip olmaya calışmış ve her attığı adımda müşterilerine odaklı bir şekilde hareket etmeye çalışarak rakiplerine karşı iyi bir pozisyon elde ettiği görülmüştür.

Örnek çözümler başlığı altında da bu başarının birkaç örneğini iceliyicez.


ÖRNEK ÇÖZÜMLER

BRAUN ÖRNEĞİ

EKOL ÖNCESİ DÖNEM
Braun satış sonrası destek hizmetleri kapsamında teknik servis noktalarına yedek parça tedariği ve garanti kapsamında ürün değişim hizmetleri konusunda bir şirketle işbirliği yapmaktaydı.Bu kapsamda yedek parçalar hizmet tedarikçisi tarafından Braun’un Almanya’daki merkezinden satın alınıyor taşımacı şirketlere taşıttırılıyor,gümrük komisyoncusu firmalar aracılığ ile millileştirildikten sonra kargo şirketleri ile Braun teknik servislerine gönderiliyordu.Bu aşamalarda herhangi bir entegrasyon sağlanmadığı gibi bilgisayar ve ürün akışına yönelik otomasyon teknolojilerinden de yararlanılmıyordu.
  Alıntı ile Cevapla