Tekil Mesaj gösterimi
Alt 08-03-2007, 18:28   #3
Meric
Yardımcı Admin
 
Meric - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

HONDA: Japon Honda’nın müşterilerinin yüzde 30’unu kadınlar oluşturuyor. B segmentindeki Jazz ise yüzde 50’lik oranla bayanlar tarafından tercih edilen Honda modeli arasında ilk sırada yer alıyor. Bir otomobilde kullanım pratikliği, güvenlik, sağlamlık gibi konulara önem veren kadın müşteriler, Honda’nın Jazz dışında sırasıyla CR-V (yüzde 31), City (yüzde 27), Civic (yüzde 25) ve Accord (yüzde 11) modellerini tercih ediyor.

KIA: Bir başka Güney Koreli üretici Kia’da ise müşterilerin yüzde 15’i kadınlardan oluşuyor. Kia’nın A segmentindeki başarılı temsilcisi Picanto, yüzde 21’lik oranla kadınların en fazla tercih ettiği model olarak dikkat çekiyor. Picanto’yu yüzde 18 ile kompakt 4X4 modeli Sportage ve yüzde 15 ile B segmentinde yer alan Rio izliyor.

VOLVO: İsveçli otomobil markası Volvo’da kadın müşterilerin oranının yüzde 10 olduğu belirtiliyor. Volvo’da bayanlar en fazla S40 modeli tercih ederken, S60 ikinci ve XC90 üçüncü sırada yer alıyor. Volvo, bu ay içinde Türkiye pazarına sunacağı kompakt sınıfta yer alan yeni modeli C30 ile özellikle kadın müşterilerinin sayısını artırmayı hedefliyor.

SUZUKI: Suzuki müşterileri arasında kadın kullanıcıların orana yüzde 37’yi buluyor. Bayan müşteriler en çok tercih edilen Suzuki modelleri Swift, Jimny ve Grand Vitara’dan oluşuyor. Swift modelini tercih eden bayanların oranında otomatik vites seçeneğinin eklenmesiyle artış bekleniyor.

AUDI: Audi, kadın müşteriler tarafından en fazla tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Audi müşterilerinin yüzde 40 gibi oldukça önemli bir oranını kadınlar oluşturuyor. Audi A3 ise yüzde 48’lik oranla Alman üreticinin kadın müşteriler tarafından en fazla tercih edilen modeli olarak dikkat çekiyor.
__________________


http://img81.imageshack.us/img81/9771/topmain8dd3mg5.jpg
Meric Ofline   Alıntı ile Cevapla