Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Forumları ara

1 den 25´e kadar. Toplam 410 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0,06 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: macho
Forum: Futbol 13-11-2010, 14:21
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 600
Mesaj Yazan macho
Geçmiş olsun. Bırakın Beşiktaş'lı olmasını, hangi...

Geçmiş olsun. Bırakın Beşiktaş'lı olmasını, hangi takımın futbolcusu olursa olsun umarım kimse böyle ağır sakatlıklar yaşamaz. Okuduğum yorumları görünce farkettim ki konu Nihat olunca yorumlar biraz...
Forum: Taraftarın Sesi 13-11-2010, 12:39
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 428
Mesaj Yazan macho
Canım kardeşim, bir takım düşüşe geçebilir, sana...

Canım kardeşim, bir takım düşüşe geçebilir, sana aynen katılıyorum ama bu düşüş denk takımlarla oynadığında gözükür. Şimdi sana soruyorum, Kasımpaşa ve G. Antep Belediye için formsuz olmaya gerek var...
Forum: Taraftarın Sesi 12-11-2010, 12:11
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 428
Mesaj Yazan macho
Mağlup olmaya alıştık. G.Birliğine yenilirsek şaşıracak olan var mı?

Allah göstermesin ama eğer G.Birliğine yenilirsek şaşıracak olan var mı? Ben kendi fikrimi söyleyim, maalesef çok normal bir sonuç diyeceğim. Sebebi basit, çünkü alıştırıldık. Evet koskoca Beşiktaş...
Forum: Taraftarın Sesi 11-11-2010, 23:47
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 215
Mesaj Yazan macho
Şu G.Antep'e bizim kadar Celal Doğan'ın hizmeti olmamıştır..

Ayhan'la başladık, Tabata'ya kadar geldik. En son birde Belediye takımlarına faydamız olsun dedik. Şu son zamanlarda Gaziantep'e yaptığımız hayır işini Celal Doğan yapmamıştır bu memlekete..
Forum: Futbol 11-11-2010, 23:42
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 446
Mesaj Yazan macho
Hocam sistemden vazgeçmem diye birşey yok....

Hocam sistemden vazgeçmem diye birşey yok. Elindeki kadro bu sistem için yeterli değil. Devre arasına kadar Schuster falan kalmaz bu sistemle. Bende Schuster gitmesin diye devre arasına kadar eldeki...
Forum: Futbol 11-11-2010, 23:32
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 636
Mesaj Yazan macho
Schuster sisteminin arkasında dursa bende onun...

Schuster sisteminin arkasında dursa bende onun arkasında dururum. Ne oldu 40 metrede oynayan takıma? 80 metre oldu. Bunun rotasyonla ilgisi yok. Hoca sisteminin arkasında duramadı. Kızdığım bu. Yoksa...
Forum: Futbol 11-11-2010, 23:28
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 446
Mesaj Yazan macho
Lütfen polyannacılık oynamayalım, birazda gerçekleri görelim..

Her mağlubiyetten sonra olur böyle şeyler, sonraki maça bakarız, bu bize ders oldu, sistem oturmadı, rotasyon yapıyoruz diye diye zurnanın zırt dediği yere geldik. Hocamız sistem oturtmaya çalışıyor...
Forum: Futbol 11-11-2010, 12:48
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 285
Mesaj Yazan macho
Takımın başında bulunan hocanın ismi önemli...

Takımın başında bulunan hocanın ismi önemli değil. Her kim olursa olsun arkasında durmamız gerekiyor. Fakat bu aralar hocanın enerjisi hiç iyi değil. Umuyorum düzelir..
Forum: Futbol 09-11-2010, 22:49
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 199
Mesaj Yazan macho
Çok üzülerek söylüyorum ama Schuster'in ömrü çok...

Çok üzülerek söylüyorum ama Schuster'in ömrü çok fazla olmaz. Zaten çok sivri açıklamalar yapıyor. Allah göstermesin ama bir kaç kötü sonuç alırsak yönetim arkasında duramaz. Çünkü medya buna müsaade...
Forum: Futbol 09-11-2010, 12:26
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 430
Mesaj Yazan macho
Hocam, Fatih Tekke altın ayakkabı falan almadı....

Hocam, Fatih Tekke altın ayakkabı falan almadı. Tamam iyi futbolcu ama o kadar değil..
Forum: Taraftarın Sesi 09-11-2010, 12:13
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 211
Mesaj Yazan macho
Zaten anlatmaya çalıştığım o. Eğer illa Erhan'ı...

Zaten anlatmaya çalıştığım o. Eğer illa Erhan'ı oynatacam diyorsan önüne mutlaka Hilbert'i koyacaksın. Yoksa sonucu dünkü gibi olur..
Forum: Taraftarın Sesi 09-11-2010, 11:57
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 211
Mesaj Yazan macho
Kadroya göre sistem mi, sisteme göre kadro mu?

Schuster'in oynatmak istediği bir sistem var. Bizde sezon başından beri ona gerekli desteği verip arkasında duruyoruz. Ama görünen köy kılavuz istemez. Elindeki bu kadroyla bu sistem olmuyor. Hiç...
Forum: Taraftarın Sesi 09-11-2010, 00:07
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 251
Mesaj Yazan macho
Takım yorgunmuş. Yahu 4 gün oldu maç yapalı. Porto dün 5 attı. Onlar insan değil mi?

Hastayım şu bahaneye. Takım yorgunmuş. Yahu tam 4 gün oldu maç yapalı. 1 ay mı geçmesi gerekiyor dinlenmek için? Porto dün 5 tane attı hemde Benfica'ya. Onlar insan değil mi? Ben bu bahaneden çok...
Forum: Futbol 09-11-2010, 00:00
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 182
Mesaj Yazan macho
Valla hocam Kasımpaşanın her yeri dirense ne...

Valla hocam Kasımpaşanın her yeri dirense ne olur? Koskoca Beşiktaş kendi sahasında daha Kasımpaşayı yenemiyorsa, Sivası zor yeniyorsa suçlusu sadece kendi içimizdedir...
Forum: Futbol 08-11-2010, 23:50
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 401
Mesaj Yazan macho
İşte tamda anlatmak istediğim buydu. Orada eğer...

İşte tamda anlatmak istediğim buydu. Orada eğer hocaysan kalkacaksın ayağa ve diyeceksinki dur bakalım Guti sen atma bu defa. Eğer biz hepimiz bunu hissetiysek vardır bunda bir keramet.
Forum: Futbol 08-11-2010, 23:46
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 433
Mesaj Yazan macho
Schuster çok keskin açıklamalar yapmaya başladı. Yönetim arkasında duramaz maalesef..

Schuster işler kötü gittikçe çok sivri açıklamalar yapmaya başladı. Kötü futbola ne çözüm düşünüyorsunuz sorusuna, fikrim yok dedi. Hepimiz biliyoruz mutlaka bir fikrinin olduğunu fakat medya ciddi...
Forum: Futbol 08-11-2010, 23:39
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 401
Mesaj Yazan macho
Tabata dememin sebebi daha diri olduğu içindi....

Tabata dememin sebebi daha diri olduğu içindi. Yoksa bende attırmam ona. Hayırlısı demekten başka birşey yok zaten..
Forum: Taraftarın Sesi 08-11-2010, 23:37
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 494
Mesaj Yazan macho
Ts 7 atmış, fb 6 atmış, gelen atmış giden atmış. Daha kimi yeneceksin?!!

Açık konuşalım. Süper ligde oynayabileceğimiz en zayıf rakiple oynadık. Hatta uzun yıllardır bu kadar zayıf bir takım yoktu süper ligde. Kendi sahanda, miiletin dalga geçerek yendiği takımdan...
Forum: Futbol 08-11-2010, 23:32
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 401
Mesaj Yazan macho
O penaltıyı Guti atarsa böyle olur..

Şundan eminimki bir çoğumuz o penaltıyı Gutinin atamayacağını tahmin ettik. En azından beraber seyrettiğim arkadaşlarımla hepimiz atamayacak dedik. Sebebi şu, Guti'nin değil şut çekmek, adım atacak...
Forum: Erkekler 08-11-2010, 12:19
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 181
Mesaj Yazan macho
Bazı forumlarda dikkatimi çekti. Taraftarların...

Bazı forumlarda dikkatimi çekti. Taraftarların bir kısmı kandırıldıklarını söylüyorlar. Basket maçına bilet almışlar İverson gelecek diye, fakat şimdi biletler ne olacak, paramızı geri alabilirmiyiz...
Forum: Taraftarın Sesi 03-11-2010, 17:33
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 257
Mesaj Yazan macho
Tam kadro olursak bizi kolay kolay kimse yenemez..

Sezona fırtına gibi girdik. Ama gerçekten alternatifsiz ve çok kilit pozisyonundaki adamlarımız sakatlandı. Düşünün ki Bursadan Volkan ve Ergic, Trabzondan Selçuk ve Coleman, Fenerden Emre ve Niang 1...
Forum: Futbol 03-11-2010, 17:20
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 460
Mesaj Yazan macho
Hocam fevri davranma. İnan bana bu maçın hiç...

Hocam fevri davranma. İnan bana bu maçın hiç önemi yok. Bundan sonraki maçta alacağımız bir galibiyet bizi zaten yukarıya çıkartacak. Bizim rakibimiz Porto değilki. Q7 bir sakatlandı tam anlamıyla...
Forum: Futbol 03-11-2010, 15:33
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 460
Mesaj Yazan macho
Adam deplasmanda 10 kişiyle 3 tane atıyorsa...

Adam deplasmanda 10 kişiyle 3 tane atıyorsa tabiiki öyle diyecek.
Forum: Taraftarın Sesi 01-11-2010, 16:56
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 274
Mesaj Yazan macho
Haber1903.com'un dün devamlı maç iptal mi, gibi haberler yapmasının sebebi nedir?

Devamlı beğenerek takip ettiğim bir sitedir haber1903.com fakat dün ısrarla Taksim meydanındaki patlamadan dolayı maçın iptal olabileceği yönündeki asılsız haberleri niye yaptığını anlayamadım....
Forum: Futbol 30-10-2010, 23:15
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 295
Mesaj Yazan macho
Uzun vaadeyi birazdan yazacağım. Şimdi en kısa...

Uzun vaadeyi birazdan yazacağım. Şimdi en kısa vaadeyi söyleyim. Eğer yarın Sivas maçında bir ters sonuç olursa Schuster ciddi şekilde sorgulanır. Bu arada atı alanda Üsküdar'ı geçmiş olur. Gelelim...
1 den 25´e kadar. Toplam 410 Sayfa bulundu

 


Türkiye`de Saat: 14:08 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580