![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| 2006 2007 Sezonu Bu Bölümde 2006 ve 2007 yıllarına ait karşilaşma yorumlar vs. arşivlenir |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006
Mesajlar: 180
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Kim oynarsa oynasin bi tek BAKI oynamasin ! ama benim düsüncem böyle ! ----------------------Runje---------------------- --Toraman ----Zan -------Koray ---------Ibo Ü -------------------KLEBERSON----------------- --Burak -------------Delgado -------------Ricardinho ---------------Nobre -----BOBO----- | ||
| |
| | #2 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 287
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
----------------------Runje---------------------- --ali tandoğan ----Zan -------Toraman ---------Ibo Ü -----------------koray ---- fahri ------------- --Burak -------------Delgado -------------Ricardinho ---------------------Nobre---------------------- benim istediğim kadro yapısı bu kleb düzelirse fahrinin yerine oynatabilirsin bide ali tandoğan ddefans zaafiyeti var onun yerinede genç serdar olabilir Konu m1903k tarafından (13-09-2006 Saat 14:58 ) değiştirilmiştir.. | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |