![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Basından Haberler Basından haberler bu bölümün altına |
![]() |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Bekliyordum ilk 11 başlamasını.. İlk yarı oyunun sık sık kesilmesinden dolayı kimsenin gerçek performansını göremedik ama ikinci yarı çok beğendim ben Aurelio'yu.. Ernst rahat rahat hücuma çıkabildi.. Çok iyi açık kapattı, rahatlattı resmen takımı..
__________________ B | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Feb 2008 Yaş: 47
Mesajlar: 376
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Bu Aurelio ne yazıkki şu anki formuyla üstün Alman Teknolojisi FABIAN ERNST'İ kesmesi imkansız olan yine öz evladımız Necip'e olacak,Necip normal maçlarda takımın yükünü çekecek Aurelio efendide aynı dün olduğu gibi tecrübeli denip Avrupa ve Debilerde bedavadan formayı kapacak yazık...Dünkü Aurelio'yu beğenen varmıydı?Volkan'ı sakatladığı pozisyondaki topa sıçrayış pozisyonuna ya kırmızı kart çıksaydı ne olacaktı?Topu alıp al gülüm ver gülüm yapmakla o mevkinin hakkı verilmez topu ayağına aldığında kafanı kaldırıp risk alıp oyun kurarsan olur kurmazsan sadece adama markajla bu iş olmaz Aurelio efendi.
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |