![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #26 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.498
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
2 Bu istatistik sirf ofsaytlardan dogdu, adamlar 10-15 sefer ofsayta dustu, ki bu onlarin salakligi degil bizim savunmanin basarisidir. O macta Veysel'in tek pozisyonu disinda pozisyona giremediler ofsayt taktigine ragmen, bu savunmamizin nasil iyi geri kostugunu ve ilk mudahelelerde basarili oldugunu gosterir. 3 Ilk once adamlar pozisyon yakaladi ve defansimiz kotuydu de, sonra adamlar aptal diye kivir. Sen savunmamizin Konya macinda kotu oldugunu soyluyorsun, o zaman bana pozisyon vereceksin. Nerde 100% pozisyonlari, nerde tehlikleli akinlari? Koca macta ciliz bir kafa vurusu ve sagdan kotu bir orta ile biten(ki savunmada herkes adamini tutmustu) pozisyonlar disinda adamlarin tehlikeli akini bile yok. Ki bu Konya hucum gucu anlaminda ligin daha kaliteli takimlarindan biri.
__________________ INADINA TIGANA INADINA BAKI INADINA RUNJE INADINA BESIKTAS!!!!! | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |