![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #9 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.498
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
Manisa'yi bu kadar kolay gectiysek Ricardinho ve Bobo kadar orta alanda gecit vermeyen Serdar'in marifeti, o onlibero olmasaydi 1 yabanci hakkimizi buna ayiracaktik. Toraman'in en iyi oynayacagi nokta sagbek oldugu acik. Sagbekte Ali Gunes surekli sakat, A.Tandogan ise sagbek degil. Toraman'in stoperde cok kotu ve dehset oynadigini unutmamak lazim, gereksiz hatalariyla bizi su ana kadar cok yakti. Ama bu bolgede oynadigi zaman en azindan onundeki oyuncunun defansif yetersizligini kapatiyor, bu sene Arda ve Tuncayi, ondan evvelki sene Anelka'yi nasil kitledigini unutmamak lazim. Ibrahim Akin'in yeri ne zamandan beri forvet merak ediyorum. Adam forvet oynarken surekli solda oynasin diye elestiriyordunuz adami, simdi de solda oynuyor diye elestiriyorsunuz, zaten elestirmek icin bir yerinizden mevkii uydurmaya basladiniz. Ibrahim Akin en iyi doneminde solda oynamisti. Burak Yilmaz bizde cogu macta sag kanat ve forvette oynadi, sol kanatta oynadigi maclarda mecburiyetten oynadi, cunku Ibrahim Akin cezaliydi ve Delgado sakatti, ama tabii bunlar onemli degil, maksat elestiri olsun, medyayi kopyalayalim! Koray'in stoper oynamasi ise cok dogal(di). Diger stoperlere bakildiginda Koray gibi hizli degiller ve topu oyuna iyi sokamiyorlar. Unutma ki Antalya ve Bukres maclarindan sonra Fenerbahce macinda cok iyi oynayan defansimizin tek nedeni Koray'in stopere gecmesi oldu. Manisa macinda da en cok top calan oyuncuydu ve cok iyi oynadi. Rico ise son 2-3 macta da sol kanatta oynuyor, ama cok cok iyi oynuyor! Nasil Ronaldinho, Seedorf, Joe Cole, Reyes, van Persie gibi oyuncular kanatta oynuyorsa o da oynuyor. Ama o pozisyonu sol kanat gibi goren dunya futbolunu takip etmeden aciz futbol cahili taraftarimizin sucu. O adam kagit uzerinde solda oynuyor, ama surekli iceri kayiyor, oyun kuruyor, Ibrahim Uzulmez'e alan bosaltip onu besliyor ve son 2 mac kanatta oynayan Ricardinho ve Delgado sayesinde bol pozisyon urettik. Ama futbol cahili halkimiz bunu istemez, bunlari en kalabalik noktaya, ortaya kaydiralim ki yeteneklerin icine edelim! Boylece Tigana'yi da elestirebilmis oluruz!
__________________ INADINA TIGANA INADINA BAKI INADINA RUNJE INADINA BESIKTAS!!!!! | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |