![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #11 | ||
| Guest
Mesajlar: n/a
| dikkatinizi cekerim. Nuri yanliz kimseye imza atmadim diyor. Dortmund'da borsada oldugu icin dortmund nuriye bu aciklamaya yaptirmisda olabilir. Sinan enginde zaten daha görüsüyoruz demis. bu aksam, yada yarin sabah belli olur. ya bomba, yada tam bir fiyasko, herzamanki gibi ![]() | ||
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/cop-kutusu/64088-nuri-sahin-transferi-tek-baslik/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 10-06-2008 18:34 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |