![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2008 Yaş: 50
Mesajlar: 608
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | bu konuda haklısın ama adam haklı değil mi sonuçta profesyonel oyuncu Türk bile değil.Tümer gibi......... de değil
__________________ Kod: BEŞİKTAŞLI OLUNMAZ,BEŞİKTAŞLI DOĞULUR | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Oldukça profesyonel, yanii bizim sevmediğimiz bi tarzda bir oyuncu!..Ama taraftarlar onu çok sevdi, oynadığı oyunlan, gösterdiği performanslan tabii...Parasının hakkını veriyor mu önemli olan budur, çok para alması değil bence...Bakıyorum, gittiği her takımda adından söz ettiriyor, demekki aldığı paraları sonuna kadar hakediyor, haketmeyenlere bakalım biz... | ||
| | |
| | #3 | |||
| Sewiyorum Deli Gibi ![]() Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 1.376
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Alıntı:
katılıyorum ******** tümer gibi
__________________ Anti-Demirören | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |