![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #10 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2008 Yaş: 37
Mesajlar: 302
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Arkadaşlar tamam, defansımız Allah'a emanet. Gruba bakıldığında bence yerimiz çok az farkla 4.'lük. Yalnız turnuvalar farklı oluyor. Beklenmedik sonuçlar çıkabiliyor. Bu da zaten futbolun güzelliği. Dün Terim'i izledim TV'de. 11 kişi topun arkasında olacağız, dedi. Defanstaki açıkları bertaraf etmeliyiz. Rakibi de bilirek, daha çok kendi topumuzu oynamalıyız. Destekliyoruz...Gruptan çıkarsak bence başarıdır. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/euro-2008/63787-euro-2008-de-sansimiz-ne/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 03-06-2008 19:03 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |