![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 41
Mesajlar: 44
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | oda hepsi gibi biraz havalara kalktı galiba bulutlarda dans etti milli takım falan olunca tabi.. ama yinede serdara laff yok bende katılıyorum o bizim yerli messimiz... mehmet özdileğe nasıl şifo denilmişse messi serdar olacak oda inş. tabi biraz daha aklıllı olması şart !!!
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 39
Mesajlar: 289
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
![]()
__________________ ALemİN KRALI BESİKTAS!!! siyahin Yanina Beyaz Koyduk Yillardir Bu Renklere Biz Bas Koyduk Yagmurlarda Camurlarda Stadlari Doldurduk Besiktas Sen Bizim Herseyimizsin. | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |