![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| 1903-1984-2008 ![]() Üyelik tarihi: Oct 2007 Yaş: 42
Mesajlar: 10.250
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hocam kusura bakma geçen yıl ki gibi hep laf hep laf. İcrat SIFIR.! Gözün de mi görmes Tello orda oynatılır mı, G.Zan rezalet, Holosko sağ açık da oynar mı? | ||
| | |
| | #2 | ||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 294
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Katılıyorum sana Tellodan sol bek olmaz.Üzülmez oynasa daha iyiydi.Gordon yollana kadar Seriç de oynayamayacak.Sol bek mevkısı sorun olucak gıbı adamlar zaten ful sağ kanadı kullandı (bizim sol kanat).Ama katılmadıgım nokta çift ön libero oynayacaksak eğer Holosko mecbur sağ kanat oynayacak baska yolu yok yani o yonde yapabılecegı bırsey yok hocanın.O golleri atsa baska seylerı konusurduk dıyor zaten doğruda dıyor.Gokhan Zana gelınce tam anlamıyla rezalet Zapotocny ya da Toraman olmalıydı bence.Bence gene macı hakettık ıyı mucadele ettık.
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| | #3 | |||
| gurbetci kartal ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 4.604
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | Alıntı:
delgadonun attigi iki topu gol yapsa agzinizi acmazdiniz simdi konusuyonuz boyle iste
__________________ Allah(c.c) bir kulunu severse o kulun nesi yok? Allah (cc) bir kulunu sevmesse o kulun nesi var ? hz.Ali (r.a) | |||
| | |
| | #4 | |||
![]() Üyelik tarihi: Dec 2007 Yaş: 37
Mesajlar: 1.703
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Alıntı:
![]()
__________________ ŞAMPİYONLUK BİZİM KUPA BİZİM !!! Kapak sizin,Şişe sizin !!! | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |