![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| fanatik kartal ![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 1.716
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Gol attıktan sonra geriye yaslanıyoruz ya ben onu anlamıyorum birader.Sen büyük takımsın, daha çok gol için saldıracağına küçük takım gibi kapanıyorsun.İnşallah bu akşam güzel futbolla kazanırız. | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 236
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Alıntı:
bende bunu anlamıorum uzun yıllardır bu bole luce kocaelı macında 5-0 dan snra bı artık atmayın gerı cekılın dedı o gunden berı gol attıktan snra gerı cekılıoruz fenerın tek o huyu hosuma gıdıo gol attıktan snra yatmıolar ustune atabıldıklerı kadar atmaya calısıolar bızde farka gtcgmz cogu macta bu huyumuz yuzunden ecel terlerı dokerek mac ızlıoruz...
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |