![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 39
Mesajlar: 5.108
Tecrübe Puanı: 23 ![]() | ya tamam bende istemiyorum 10 numara fln ama şunu gözden kaçırıyosunuz transfer yapan takım beşiktaş yani nasıl yararlı olurlar diye düşünüyoruz heralde dünya devi olucaz demiyoruz türkiyede şampiyon olmak çok kolay bana göre yani onu baz alarak dedim ben tabiki bende istemiyorum 10 numara ama alıyolar napalım o zaman yararlı olsunlar diyoruz
__________________ | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Dec 2007 Yaş: 39
Mesajlar: 1.207
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Alıntı:
__________________ Yeter Artık!!! İstifa Etme,İntihar Et!! Konu burki8686 tarafından (09-01-2009 Saat 13:49 ) değiştirilmiştir.. | |||
| | |
| | #3 | ||
| fanatik kartal ![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 1.716
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Yusuf Şimşek son derece doğru bir transferdir.Kimse yaşına bakmasın, ayrıca febe'de oynamışsa bundan bize ne.Ben Beşiktaş'a ne veriyor ona bakarım, ezikler sanki bizden hiç topçu almamış gibi konuşmayın.Yusuf yürüyerek adam geçiyor, 2 ara topu attı mı oyunun kaderini değiştirebilecek kapasitede bir oyuncudur.Yalnız Aydın bonservisi ile verilmemiştir bence.Hayırlısı olsun. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 3 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 3 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |