![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 34
Mesajlar: 2.678
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Valla ben,takım olarak İnönü'de bir rahat oyun izleyemiyorum.İnönü'de rahat rahat top oynadığımız maç sayısı azdır.Skor olarak söylemiyorum.Küçük takımlara karşı bile maçı koparmakta zorlanıyoruz. Oysa deplasmanlarda 3-4 gol atıyoruz. Acaba baskı mı hissediyorlar diye soruyorum kendi kendime.... ![]()
__________________ Göklerden daha mavi denizlerden daha derin topraktan güzel kokan ne ola Rüzgardan daha serin başaklardan daha nazlı ay ışığından ılık ne ola Ahu gibi gözleri baktıkça yürek yakan yar ola Cennet bahçesi kokan göğsünde çiçek açan yar ola | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2007 Yaş: 46
Mesajlar: 991
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Alıntı:
rüştü ne demişti? Taraftar takımın üzerinde baskı yapıyor. Ben içlerinde olduğum için biliyorum demişti. | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |