![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Gündem Dışı Genel internet Geyik vs muhabbetleri. |
![]() |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 44
Mesajlar: 2.400
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Erkekmisim 1150 yilinda yeni zellandada dogmusum, aktör dansci veya sarkiciymisim... bilim adami kafasina sahipmisim ama beni kimse anlamamis ama saygi göstermis.... ben büyü yapmak icin dönmüsüm nedeni büyücüymüsüm... vay be
__________________ ADALET OLMADIKCA ISYAN BITMEZZZ | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 282
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
Önceki o yaşamınızdaki kısa psikolojik profiliniz: Daima yeni açıklamalar arayan bir kafaya, bir bilim adamı kafasına sahiptiniz. Çevre o kafayı sık sık yanlış anladı ancak bilgisine saygı gösterdi. bendede bu çıktı demekki seçilmiş insanlarız özel bi görew için yollanmışık ikimizde | |||
| | |
| | #3 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 44
Mesajlar: 2.400
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
vay be sen o musun kac yil oldu ??? ![]() ![]() ![]() :
__________________ ADALET OLMADIKCA ISYAN BITMEZZZ | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |