![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Konu Arşivi Bu Bölüm Arşiv Bölümüdür. Geçmiş Konuları Bulabilirsiniz. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 34
Mesajlar: 2.678
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Galatasaray'ı elesek bile işimiz hiçte kolay olmayacaktı... Bu durumda sadece Türk takımı olarak Galatasaray'ı desteklemeliyiz.Bugün saat 16.30'da 3.lük Maçları var ,Dinamo Moskova'yla...
__________________ Göklerden daha mavi denizlerden daha derin topraktan güzel kokan ne ola Rüzgardan daha serin başaklardan daha nazlı ay ışığından ılık ne ola Ahu gibi gözleri baktıkça yürek yakan yar ola Cennet bahçesi kokan göğsünde çiçek açan yar ola | ||
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2007 Yaş: 35
Mesajlar: 1.089
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Dynamo'da bana göre süpriz bir şekilde elendi.Açıkcası şok oldum diyebilirim.Kupayı kaldırır dediğim takım Galatasaray ile 3.lük maçına çıkacak.Bütçesiyle 3.lük Dynamo'nun olabilir diye düşünüyorum. | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |