![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Konu Arşivi Bu Bölüm Arşiv Bölümüdür. Geçmiş Konuları Bulabilirsiniz. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
| zɐʎaq ɥɐʎis ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 44
Mesajlar: 11.401
Tecrübe Puanı: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Burda baya hararetli tartışmalar var. Almanca bilen arkadaşlar bize anlatabilir mi acaba ? FC Schalke 04 Forum | Schalker Markt | Ernst in die Türkei?
__________________ Emre - 1981 - Yeşilköy - Arh + | ||
| |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Feb 2008 Yaş: 37
Mesajlar: 878
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Alıntı:
..yani Schalke taraftari ikiye bölünmüs..bazilar gidebilir diyor cünkü Jones ve Engelar var ve onlar oraya doldurlar vede Ernstin ofansiv yönü iyi olmadigi icin gidebilir diyenler var...Öbürler gitmene istemiyorlar cünkü cok iyi ve Defansi cok saglam tutuyor..coguda almanyain en iyi ön liberösü diyorlar ama giderse 5 miliondan asagi satilmasin diyorlar...!! ![]() Ve Ruttende pek sicak bakmiyormus Ernste cünkü Engelaryi twenteden almislardi ve baya bir para verdiler ..kötüde oynasa onu oyantir... Edit: Ve bazilari Delgadoyu istiyorlar
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. Konu Bjk-Deniz tarafından (30-01-2009 Saat 22:25 ) değiştirilmiştir.. | |||
| |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Engelaar'da iyi, ama yanılmıyorsam bu sezon Ernst ondan daha çok oynadı...Neyse yaa, gözümüze mi inanacağız onlara mı.. ..İyi adam Ernst...Hala şaşkınım valla, bizimkiler nasıl kaptı böyle bir adamı, gelişme mi var acep.. .. | ||
| |
| | #4 | ||
| fanatik kartal ![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 1.716
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Müthiş bir transfere imza attı yönetimimiz..Ben şahsen Ernst'in geleceğine pek ihtimal vermiyordum ama helal olsun yönetime.Ernst veya Geremi'den biri gelsin diyordum.Ernst'i daha önce birçok maçını seyrettim çok çalışkan, hırslı bir futbolcu.Bence çok işimize yarar.Alman milli takımında oynamış olması da cabası.Bazıları beğenmiyor, neyini beğenmiyorsunuz anlamıyorum.İniesta'nın, Essien'in gelecek hali yok ya.Dua edin adı sanı duyulmamış sıradan bir adam değil.Gelince herkes görecek ne kadar iyi transfer yaptığımızı.Hayırlı olsun camiamıza, yarın açıklanır herhalde resmi siteden... | ||
| |
| | #5 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 3.482
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Hay diline sağlık kardeşim , bilip bilmeden apır sapır konuşmuş olmak için konuşuyorlar işte , ernst orta sahamıza ilaç gibi oldu vallahi bizi şampiyonluğa taşıyacak. | |||
| |
| | #6 | |||
![]() Üyelik tarihi: May 2008 Yaş: 38
Mesajlar: 847
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Alıntı:
bazilari gidersede iyi bir bonservis parasi gelir diye umut ediyorlar ve schalke 04 basin sözcüsü Sport1 sitenin sorusuna yönelik verdigi cevap su: " Suana kadar hic bir klüp Fabian Ernst icin bizlerle girisime bulunmadi"
__________________ Sergen atti sampiyonluk geldi........ acaba birdaha gelecek mi be abi.......... Geldi kocum geldi hemde 2si 1 arada geldi..... ![]() Siyah Düs , Beyaz Umut | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |