![]() |
Movie from Olympique de Marseille - Besiktas in Vélodrome Stadium Hello boys. I am the fan of the olympique de marseille and I make movie. My job is editor. I like that, it's my hobby and my job too.. I want to share my last movie with you. I have taken movie during Marseille - Besiktas, in the stadium. So, look the vidéo with the Marseille fans : Olympique de Marseille - Besiktas in Stade Vélodrome stadium :party: AND My last Movie : Olympique de Marseille Champion's League All my other movie from Olympique de Marseille on my Website : http://Ls13.free.fr |
please to speak english or french...because I don't understand turquey language... |
hello my friends we are waiting to Beşiktaş-Marsilya match.We are win this match.but you are lost. |
Hi my friend how are u?Thanks for movies..But you don't be happy for the 1 match's result..Because we win second match and you see the real show in İnonu Stadium with ÇARŞI.. I hope u come İstanbul and see the show in inonu... |
I hope that you will make big big ambiance in your stadium. Does someone make movie like I make in my stadium ? but in your stadium ? |
bunlar buna tezahurat diyorsa bizim taraftarı görmesinler g.t olurlar resmen zaten olcaklarda |
OM - Porto in Velodrome Stadium with the Marseille Fans |
no comment ? |
what_? :D:D inönüye bekleriz |
Hi friend i hope we will beat you in the BJK Inonu Stadıum, waiting you. And you will see our wellcome in istanbul;) |
ahahaha bunlar da taraftar mı beee :D:D:D inönüye beklerizzz ;) |
Hello my friend I came again..We will beat you İn İstanbul..You see the real show in İnönü..Wait...:) |
Alıntı:
Sinon t'habite ou en france??moi chui de Metz... Pass un bon momen sur se site des suporter de Besiktas ki son nommé CARSI j'esper ke tu va répondre:vroam:ciaoo |
salut le messins ça fait plaisir de voir un français enfin lol Comment ça se fait que tu traines sur un forum turc ? tu es bilingue ? Moi je suis de marseille, je suis juste passé sur ce forum pour leur montrer mes vidéos que je prends au stade vélodrome, et pour leur faire découvrir le public marseillais. Je sais que leur public fait beaucoup de bruit aussi, et j'attend beaucoup le match contre eux. En tout cas le prochain match de l'om c'est contre metz, toi tu es pour besiktas ou pour metz ? lol et si tu es pour besiktas , d'ou l'idée t'es venue |
Türkiye`de Saat: 03:02 . |