Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Forumları ara

1 den 25´e kadar. Toplam 123 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0,02 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: eagles
Forum: Futbol 14-04-2009, 13:36
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 347
Mesaj Yazan eagles
aldım bileti bende, bursa maçında inönüdeyim.....

aldım bileti bende, bursa maçında inönüdeyim.. stadı dolduralım, herkes taraftar nedir görsün... ben bugun sordum baya bilet satılmıs, gelmek isteyen elini çabuk tutsun :)))
Forum: Futbol 19-01-2009, 12:55
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 563
Mesaj Yazan eagles
katılıyorum..

katılıyorum..
Forum: Futbol 18-01-2009, 18:59
Cevaplar: 32
Görüntüleme: 1.124
Mesaj Yazan eagles
yaw haklısın o konuda ama nerde oynayacaz...

yaw haklısın o konuda ama nerde oynayacaz macları, istanbulda oynayabileceğimiz bi yer yok..
Forum: Konu Arşivi 18-01-2009, 18:53
Cevaplar: 37
Görüntüleme: 1.426
Mesaj Yazan eagles
tek kelime kazanmalıyız!!!

tek kelime kazanmalıyız!!!
Forum: Futbol 18-01-2009, 16:53
Cevaplar: 32
Görüntüleme: 1.124
Mesaj Yazan eagles
stadı tamamen deil de fb nin yaptıgı gibi aşamalı...

stadı tamamen deil de fb nin yaptıgı gibi aşamalı aşamalı yıksalar daha ii. yoksa inönü deki atmosferi baska bi yerde sağlayamayız.
Forum: Futbol 18-01-2009, 16:51
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 576
Mesaj Yazan eagles
şu an boboya ihtiyaç war, hiç bi yere gtmemeli...

şu an boboya ihtiyaç war, hiç bi yere gtmemeli olası bi sakatlıkta kim forvet oyanaycak.
Forum: Futbol 18-01-2009, 16:50
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 271
Mesaj Yazan eagles
bence oyuncu alamayacaklar cisse ile seriç...

bence oyuncu alamayacaklar cisse ile seriç gideceğe benzemiyo, bende olsam bende gtmem walla.
Forum: Futbol 18-01-2009, 16:49
Cevaplar: 45
Görüntüleme: 1.253
Mesaj Yazan eagles
çok az umudum war. kadromuzda bence sampiyonluğa...

çok az umudum war. kadromuzda bence sampiyonluğa oynayacak ve inanacak çok az kişi war. inanç önemli ve ben o ruhu görmüyorum. inş. sene sonu yanılan ben olurum.
Forum: Futbol 18-01-2009, 16:47
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 327
Mesaj Yazan eagles
çok ii oyuncu gecen seneden beri izliyorum, en...

çok ii oyuncu gecen seneden beri izliyorum, en azından genc ve umut vadediyor.
Forum: Futbol 08-01-2009, 23:39
Cevaplar: 114
Görüntüleme: 3.389
Mesaj Yazan eagles
arkadaşlar gercekci olalım yusuf gibi kaliteli...

arkadaşlar gercekci olalım yusuf gibi kaliteli oyuncumuz yok şu an takımda. bana bi şampiyonluk kazandırsın yeter yası da cok umrumda deil. şu geçiş döneminde şampiyonluğa ihtiyacımız war.
Forum: Futbol 07-01-2009, 23:28
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 571
Mesaj Yazan eagles
kadro konusunda kısmen katılıyorum. orta sahada...

kadro konusunda kısmen katılıyorum. orta sahada uğurun yerine başka bi alternatif düşünülebilir. ama yazının çoğuna katılıyorum.
Forum: Futbol 04-01-2009, 00:21
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 588
Mesaj Yazan eagles
oynasında kimi kezcek bu sefer diğerleri olay...

oynasında kimi kezcek bu sefer diğerleri olay yaratcak.. bu sefer de medya diğerleri için haber yapcak. örnek holosko örneği.
Forum: Futbol 04-01-2009, 00:19
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 549
Mesaj Yazan eagles
onun yerine daha iyi biri gelirse gtsini gelmesse...

onun yerine daha iyi biri gelirse gtsini gelmesse kalsın ztn orta sahada zorluk cekiyoruz..
Forum: Futbol 22-12-2008, 12:25
Cevaplar: 41
Görüntüleme: 1.544
Mesaj Yazan eagles
haklısın bende aynen senin gbi dusunuyorum.. hoca...

haklısın bende aynen senin gbi dusunuyorum.. hoca değişimi ile olacak işler deil, yonetim anlayısı değişmeli, yonetim gitmeli.
Forum: Futbol 19-12-2008, 19:31
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 618
Mesaj Yazan eagles
bize ne yaw gs nin kurasından, böle bi konu neden...

bize ne yaw gs nin kurasından, böle bi konu neden acıldı,anlam weremedim. burası bjk forumu, bu konuyu yazı yazana kdr, gs-bjk macı hakkında konussak daha ii olur.
Forum: Futbol 14-12-2008, 17:51
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 756
Mesaj Yazan eagles
gol yemessek alırız maçı..

gol yemessek alırız maçı..
Forum: Futbol 14-12-2008, 17:49
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 485
Mesaj Yazan eagles
imza.

imza.
Forum: Çöp Kutusu 30-11-2008, 13:20
Cevaplar: 80
Görüntüleme: 2.693
Mesaj Yazan eagles
herseye guluyo ztn.. kacıncı puan kaybı bu...

herseye guluyo ztn.. kacıncı puan kaybı bu mustafa hoca!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Futbol 30-11-2008, 13:19
Cevaplar: 35
Görüntüleme: 827
Mesaj Yazan eagles
bende dusunmuyo değilim rüştünün maçı verdiği...

bende dusunmuyo değilim rüştünün maçı verdiği konusunda..
aklıma oynanan fener macları geliyo da. kaleci dediğin mac kurtarmalı. rustu bize kaç mac kurtardı şimdiye kadar.. bence takıma kaleci şart....
Forum: Futbol 30-11-2008, 13:17
Cevaplar: 59
Görüntüleme: 1.874
Mesaj Yazan eagles
serdar ozkan cok bencil bence.. takım için...

serdar ozkan cok bencil bence.. takım için oynamalı brzda..
Forum: Futbol 30-11-2008, 13:13
Cevaplar: 36
Görüntüleme: 968
Mesaj Yazan eagles
ekrem bence artık takımda ilk 11'de banko...

ekrem bence artık takımda ilk 11'de banko oynamalı.. kendini cok geliştirdi, iyi ve yararlı oyuncu..
Forum: Futbol 30-11-2008, 13:11
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 478
Mesaj Yazan eagles
gökhanla zapo olmaz, toraman la zapo olur eger...

gökhanla zapo olmaz, toraman la zapo olur eger sivok onde oynayacaksa. sağ kanada da koy serdar kurtulus ya da ali tandoğanı tamam.. 2 macta da goruldu zapo ile gokhan olmaz!!!!!!!!!!!!!! basit basit...
Forum: Futbol 29-11-2008, 21:38
Cevaplar: 70
Görüntüleme: 1.795
Mesaj Yazan eagles
kredisi tükendi.. bi hafta kazanıp bi hafta...

kredisi tükendi.. bi hafta kazanıp bi hafta kaybediyoruz.. ilk yarı bitene kadar 3 macta 9 puan almalı.. yoksa sampiyonluk yarışından koparız...
Forum: Futbol 29-11-2008, 21:07
Cevaplar: 56
Görüntüleme: 1.630
Mesaj Yazan eagles
walla artık soğuyorum futboldan, bu hakemlerin...

walla artık soğuyorum futboldan, bu hakemlerin yaptığı ş.......... ne zaman btcek:(((( biz boşuna mac izliyoruz arkadaslar. her sene aynı senaryo!!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Futbol 07-10-2008, 13:49
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 905
Mesaj Yazan eagles
teknik adamlığını sewmesemde insan olarak cok iyi...

teknik adamlığını sewmesemde insan olarak cok iyi biriydi.. gonderilme sekli bu olmamalıydı.. bu yönetimden kurtulmamız lazım bence en başta..
1 den 25´e kadar. Toplam 123 Sayfa bulundu

 


Türkiye`de Saat: 13:45 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580