|  |  | 
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | | 
|  13-07-2009, 15:10 | #1 | ||
| Eye For An Eye  Üyelik tarihi: Apr 2006 
					Mesajlar: 7.914
				 Tecrübe Puanı: 41            | 
 Doktorlukta Dikkat önem  ister. Tip fakültesinde ilk kez kadavra başına toplanan öğrenciler, bayağı bir merak ve ilgiyle kadavrayı incelemektedirler. Profesör dersine baslar; 'Tıpta iki şey doktorlar için çok önemlidir. İlki insan vücudu ile ilgili hiçbir şey sizin için iğrenç olmamalıdır. Örneğin, der ve parmağını cesedin kıçına sokup çıkartır kendi ağzına götürtür.'Hadi bakalım şimdi sizlerde aynı şeyi yapınız !' Öğrenciler şok içinde, hepsi duraksarlar ama bakarlar ki profesör çok ciddi, istemeye istemeye hepsi sırayla kadavranın kıçını parmaklayıp sonrada emerler. Öğrencilerin hepsi bu işin tadına bakıp berbat bir hale gelmişken, profesör konuşmasını sürdürür; Bir tıp doktoru için ikinci en önemli nokta gözlemdir' der ve devam eder;' Ben kadavranın kıçına orta parmağımı soktum ama kendi ağzıma işaret parmağımı götürdüm. Şimdi bir doktor için , dikkat etmenin ne kadar önemli olduğunu da öğrenmiş bulunuyorsunuz....! | ||
|   |   | 
|  | 
|  13-07-2009, 16:03 | #3 | ||
| Eye For An Eye  Üyelik tarihi: Apr 2006 
					Mesajlar: 7.914
				 Tecrübe Puanı: 41            | tıp okuyacak arkadaşlar dikkat etsin...    | ||
|   |   | 
|  13-07-2009, 17:01 | #4 | ||
| ÇUKUROVA KARTALI   Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36 
					Mesajlar: 11.535
				 Tecrübe Puanı: 63             |    ahahahah Manyak yaa.Yapılırmı bu be  | ||
|   |   | 
|  13-07-2009, 17:45 | #5 | ||
| SeNi SeVmEyEn ÖlSüN  Üyelik tarihi: May 2008 
					Mesajlar: 3.289
				 Tecrübe Puanı: 37             | vay be...çok güzel bir hikayeymiş teşk.  biraz iğrenç olsada  | ||
|   |   | 
|  13-07-2009, 17:57 | #6 | ||
|  Üyelik tarihi: Jun 2009 Yaş: 29 
					Mesajlar: 566
				 Tecrübe Puanı: 17   | hehehehe    | ||
|   |   | 
|  | 
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın | 
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| 
 |  | 
|  |  |