| Comments |
| Posted by: ensak at December 17, 2007, 11:08 pm |
| Posted by: adventurer at December 16, 2007, 6:34 pm sölenecek kelimeler yetmez sizee çarşıı yaşamak gerek anlatılamaz!!! |
| Posted by: hasan rıyaç at December 13, 2007, 7:00 pm söylenecek bişey yok herzamanki gibi harkulade
büyüdüğümüz BEŞİK mezarımız TAŞ
anlayın ulan artık hayatımız
BEŞİKTAŞ |
| Posted by: YUSUF 5N at December 13, 2007, 12:29 am BU GÖRÜNTÜLERİN ÜSTÜNE YORUM YAPILMAZZZ....BJK_BİN903_ÇARŞI |
| Posted by: kartalfurkan at December 10, 2007, 7:28 pm super abi ta elinize saglık |
| Posted by: mehdi at December 10, 2007, 7:16 pm gerçekten harika
mükemmelllllllllllllllllll |
| Posted by: kartalkankam at December 9, 2007, 11:15 pm SÜPER ABİ BAYILDIM ZATEN SÖZ KONUSU BEŞİKTAŞ MI BANA LAF DÜŞMEZ
HER ZAMAN YENSEK TE YENİLSEKTE SÜPER BJK BU ARADA BENİM AVATAR GÖZÜKÜYO MU ?(: |
| Posted by: zehirdelikanli at December 9, 2007, 10:45 am alen abi harikasın hepimiz beşiktaşlıyız hepimiz çarşıyız çorumlu genç kartallardan saygılar abi  |
| Posted by: Emırhan at December 5, 2007, 3:12 pm Videolarda görüldüğü gibi herkez Be$iktaş lı olamaz en büyük Kara Kartal |
| Posted by: süleyman.03.zehir at December 5, 2007, 2:18 am alen abi sen manyaksın ya seni seviyoruz ankara çarsı |