![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
| Eagle dragging on Smoking ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 3.651
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
![]()
__________________ ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN HADİ GELİN ARKADAN YARI YOLDA BIRAKAN TAŞ OLSUN...BEŞİKTAŞK | |||
| |
| | #2 | |||
| junior-1903 ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 8.427
Tecrübe Puanı: 30 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ gücüne güc katmaya geldik formanda ter olmaya geldik BEŞİKTAŞ seninle ölmeye geldik.... | |||
| |
| | #4 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 2.500
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Beşiktaşın kalecisi yeri gelince maç kurtaran adam olmalıdır,sadece bir veya iki hava yopunda iyiydi diye yada bir pozisyonda cordoba avri bir hamleyle müdahele etti diye iyi maç çıkardı,helal olsun demem.İyi olan adam forvetten çalımı yemeseydi.Hatalı demiyorum ama ne olurda bir maçta buyuk iş yapsa,onun yaptıkları her vasat kalecinin yapabildikleriyle aynı...
__________________ BeŞiKTaŞLı OLuNMaZ,BeŞiKTaŞLı DoĞuLuR... | ||
| |
| | #5 | |||
| Eagle dragging on Smoking ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 3.651
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN HADİ GELİN ARKADAN YARI YOLDA BIRAKAN TAŞ OLSUN...BEŞİKTAŞK | |||
| |
| | #6 | |||
| Guest
Mesajlar: n/a
| Alıntı:
| |||
| | #10 | ||
| Eagle dragging on Smoking ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 3.651
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() ![]() | Arkadaşlar biraz önce başka bir başlık altına yazdım burayada yazıyım şansızlık diyen arkadaş lara söylüyorum top direkten döner,çizgeden döner çamura saplanır,vurursun vurusun top defansa çarpar kendi oyuncuna çarpar bir türlü girmez şanssızlık budur ama sen kaleciye topu nişanlıyorsan ,ceza sahasından trıbune sut çekiyosan bunun neresi şanssızlık çok güzel oynamış olabilirsin ama çok güzel oynamak mukemmel oynamak veya olağanüstü oynamak 3 puan kazandırmıyor hatta 1 puan bile kazandırmıyor ..uefada grupta kalmak için kötü oynayıp 1 golle galip gel yeter ...bu işi dinamo yaptı
__________________ ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN HADİ GELİN ARKADAN YARI YOLDA BIRAKAN TAŞ OLSUN...BEŞİKTAŞK | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |