![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| ηαğмαℓυρ тєк şαмριуση ![]() Üyelik tarihi: Feb 2009
Mesajlar: 2.325
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | bayern bu haftanın en banko maçydı iddaa da tek maç olsa bankada 167 liram war hepsini yatrrdm ![]() | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Aug 2008 Yaş: 37
Mesajlar: 536
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | Alıntı:
![]()
__________________ oooooOOOOO ŞAMPİYON BEŞİKTAŞIM OOOOOoooooo | |||
| | |
| | #3 | ||
| ηαğмαℓυρ тєк şαмριуση ![]() Üyelik tarihi: Feb 2009
Mesajlar: 2.325
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | her maçı tek oynamak mümkün mü?? | ||
| | |
| | #4 | ||
![]() Üyelik tarihi: Aug 2008 Yaş: 37
Mesajlar: 536
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | evet mümkün...sadece yunanistan liginde 3 mac mecburi...gerisinden tek maca donuna kadar yatirabiliyorsun..
__________________ oooooOOOOO ŞAMPİYON BEŞİKTAŞIM OOOOOoooooo | ||
| | |
| | #5 | |||
| ηαğмαℓυρ тєк şαмριуση ![]() Üyelik tarihi: Feb 2009
Mesajlar: 2.325
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
![]() | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |