![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 104
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Arkadaşım saçmalama lütfen 30 yaşında olması yaşlı anlamına gelmez bence futbolunun en verimli çağında yani yaş otuz olunca adamın işi bitmiş demek olmuyo eziklerin övündüğü alex bile 30 yaşında ezikleri o kurtarıyo birde bu rico ondan daha çok koşuyor edmilsona gelince bu takıma eğer onuda alırlarsa uefada şampiyonuz buna adım gibi eminim
__________________ Kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar. | ||
| |
| | #3 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 48
Mesajlar: 1.660
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | adamlar 33 - 34 yasindaki turham a onca para verip kadroya katiyorlar sen 30 a burun kiviriyorsun, onun oynadigi bölge tecrübe ister ve bu adamin tecrübesi ve kalitesi ortada yasi da 30 olmasa zaten gelmez fiyati el yakar, neyse gelirse sözüm söz bütün yigenlerime lisansli BJK formasi alacagim, bunca borcumun arasinda ama helal olsun BESIKTAS ima.. eger Edmilson olmazsa genc fransiz da iyi olur bence, Fransa milli takimina öyle herkesi cagirmazlar, Anelka yok mesela ![]()
__________________ Tüm Videolarım: http://www.youtube.com/profile?user=sonatcan | ||
| |
| | #4 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | Alıntı:
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | |||
| |
| | #5 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | ya carlos 33 de ezikler istiyo bizimkiler edmilson gibi adama burun kıvırıyo. ya zaten istesen de gelmez de daha iyisini söylersen seviniriz kardeş bence savunma ve kaleci için 30 yaş ideal bir yaştır. zaten yanında ibrahim t. gökhan z. gibi 23 24 yaşında gençler var
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | ||
| |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 669
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() | zaten bizde savunmaya yaşlı ve tecrübeli bi adam arıyoruz bu yaşlarda bi adam alınmayacaksa zaten transfer yapılmasın cünkü bizim savunmanın eksikliği bu
__________________ [/SIGPIC][/SIGPIC] | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |