![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 3.124
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() | Bu kapasite geçen yıl yeterliydide , bu senemi yetmiyor...
__________________ .uɐln ʞşɐʇʞışǝq 'ɯǝɯçǝƃzɐʌ ǝsuöp ǝuısɹǝʇ ɐʎuüp | ||
| |
| | #3 | ||
| Guest
Mesajlar: n/a
| geçen yılda anyıydı ki...yani o senede kapasitesi yoktu..ama o senenin b useneden çok farkı var...mesela alınan bir nobre var ve takımdan beklentiler var forum grafiği yükselen bobo var...yani osene BJK nin kaybedeceği bişe yoktu stres yoktu çıkıyordu maçlara... | ||
| | #4 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 1.544
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ Hayat ne kadar uzun ama sana olan aşk o kadar sonsuz çünkü biz hakiki beşiktaş lıyıız...... | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |