![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Sakın ha.Ne satması ya.Elimize bir adam geliyor hemen satıyoruz ne bu ya?Bu kadar küçüldük mü?Bobo en az 3-4 sene oynamalı Beşiktaş'ta.4sene sonra 15-20 milyon euro'ya satarız.Sakın bakın.Göndermeyin şu adamı.
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | ||
| |
| | #2 | ||
| Guest
Mesajlar: n/a
| bukadar küçüldük mü diyen senmisin ??? kusurabakma da küçük transferlerle büyük olduğunun hayalini kuran birinden duyunca bunu şaşırdım...benim kendi fikrim Bobo satılsın demiyorum ama yurt içinde yada yurt dışında iyi bir takıma kiraya verilsin...tecrübe kazansın , kendini geliştirsin..kısacaıs BJK de oynayabilecek kapasiteye gelsin... | ||
| | #3 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | |||
| |
| | #4 | ||
| Guest
Mesajlar: n/a
| ya komik olma...Rico konusunda ben herzaman söyledim yapılan en iyi transfer ve şuan türkiyedeki en iy iyabancı diye...Ailton'u harcayan belli harcatan bellii..şuan forvette onun gibi son vuruşları etkili bir isim arıyoruz...Kleberson desen adam hiç yerinde oynatılmadı onu da harcadık...bir faydasını göremedik....Carew'i aldın ne yaptın ?? Okan Buruk da baki gibi saçma sapan bir transferdir...runje deyince gülüyorum...keşke almasaydık... | ||
| | #5 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | |||
| |
| | #6 | ||
| Guest
Mesajlar: n/a
| Demin R.Çalımbay ile ilgili konuda bu oyuncularıo hep sen getirdin diyorsun da Rico , Delgado ve Runje dışındaki saydığın isimler Tigana zamanında getirilmedi...Rico yu yönetim Delgada vo Runje yi tigana transfer ettirdi...ikisinin de durumu ortada..Delgado için daha ılımlıyım ama Runje kabak çiçeği gibi ortada..adam getiriyorlar fakat adam getirmek için transfer yapıyorlar...bide tigananın yolladığı onca isim...şimdi hala transfer demesi...ve gündemdeki isimler ve durumları da ortada...oynadığı takımlarda... | ||
| | #7 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |