![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 604
Tecrübe Puanı: 0 ![]() |
Runje'nin cezası indirildi Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Beşiktaş kalecisi Runje'nin 2 maçlık cezasını 1 maça indirdi 19 Nisan 2007 22:02 Beşiktaş'ın Hırvat Kalecisi Runje'nin Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından verilen 2 maçlık cezası, siyah-beyazlı yönetimin yaptığı itiraz sonrası 1 maça indirdi. Hırvat file bekçisi, bu indirimle Fenerbahçe ile oynanacak Fortis Türkiye Kupası yarı final rövanş maçında forma giyebilecek.
__________________ Biz Malatya`daki Murat 131`leri Ankaradaki 8-0 unutmadık unutturmayacağız. Siyah beyazdı herşey Yere göğe sığamadı sığdıramadık... | ||
| |
| | #5 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 5.198
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı: ![]() ![]() | |||
| |
| | #6 | ||
| Kıdemli Kartal ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 5.868
Tecrübe Puanı: 26 ![]() | Bu eziklerin ağzına sakız olacağız yine yok amcası cezyı indirdi falan diye keşke cezasını çekseydi.
__________________ iLk ÇıĞLıĞıM SoN NeFeSiM TeK AşKıM BEŞİKTAŞ'ım.... HeRşEyİn BiR sOnU vAr AmA BEŞİKTAŞ SeVgİsİnİn AsLa...! | ||
| |
| | #8 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 1.648
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | ARKADAŞ ADAMLAR TEZGAHI KOYMUŞLAR. SONRA KUYRUNA BASILMIŞ KÖPEK GİBİ HIRLIYORLAR yazık hem futboldan soğuttular hem febe den yazık ya. aziz bey!!! futbol 7 senede kirlendi diyor kendisi gireli 8 senen oldu
__________________ Aklımda birtek sen, Fikrimde birtek sen, Ne farkeder KARTAL, Sen hergün yenilsen, Uğrunda herşeyden öyle vazgeçmişken, Nasıl vazgeçerim BEŞİKTAŞ'ım Senden | ||
| |
| | #10 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Neyse ki Kadıköy'de var. Serdar gol yerken, Runje çekirdek yiyecek gene. Bu arada Edu'nun cezası da 3'ten 2'ye indi. Bize karşı oynayacak. Federasyon eşit şartlarda mücadele istiyor herhalde.
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |