![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Daha demin stv ve fox spor haberlerinde legrottaglie transferinin bitmediğini söyledi.Stv de son söz demirörenin dedi.Fox dada yüksek bonservis nedeniyle vazgeçildi dedi.Valla eğer buda gelmezse yuhhh yani.Ne diyim bişey dersem ağır gelecek çünkü. | ||
| |
| | #2 | |||
| izmirli kartal ![]() Üyelik tarihi: Aug 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 1.341
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
![]() | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/cop-kutusu/32449-legrottaglie-besiktasta-tek-baslik/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 11-08-2007 19:52 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |