![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #2 | |||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 136
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
kabul etmelısınkı bu sene bjk.den bekledıgımız performansı tam anlamıyla goremıyoruz ve hepımızın moralı bozuluyor. aptal aptal pozısyonları gole cevıremıyoruz. neyse uzatmaya gerek yok ben bjk.ye karsı yenılsede yensede aynı sevgıyı tasıyorum. ve bunun ıcınde guzel bı sozumuz var duymussundur ...SEVINMEK İÇİN SEVMEDIK... umarım demek ıstedgımı anlatabılmısımdır daha fazlada uzatmayalım kapansın gıtsın muhabbet.. tesekkur ederım sımdıden. ![]() | |||
| |
| | #3 | |||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2006
Mesajlar: 1.397
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
sen neden bahsediosun kardeşim ? mantıktan mı yazdıgın 2 yazıda birbirini tutmuyor sonra gelip karşımda horozlanıyorsun Bak yazdıklarına ordan sonra gel benımle konuş.. karşında cocuk yok | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |