![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #4 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 39
Mesajlar: 54
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | NOPOST çooocuuu tümeeer metiiiin!!!Sözünde durmayan y.. gittin adamlığını ortaya koydun...Sen bu kadar adamsın işte inönü ye gelmeni dörtgözle bekliorum...Azize ne verdii sana yada kimini tatmin ettii...İşallah senin gibi yawşakları yeşil sahalarda görmeyiz...Formanın hakkını veremedin.Bu taraftarın aklında beşiktaşlı tümer diiil g.t oğlanı tümer die yer ettin... | ||
| |
| | #6 | ||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 41
Mesajlar: 1.516
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | bi insan bu kadar adi serefsiz olurmu, hic beklemezdim tumerden bunu. o da bi ezikmis demekki. para icin satti besiktasi! Kolaysa gelsin INÖNUYE
__________________ Ses Etmesemde Öfkem Saklı Sana Bakışlarımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama Alacağın Olsun O Da Değmezdi Sana. | ||
| |
| | #7 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 113
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() | Artik tümer falan bitmistir bizim icin .... Simdi takimdan cikacak yeni genc oyunculara bakalim. sonucta onlar bizde meshur oldular biz daha nice Segenler tümerler yetisir. ![]()
__________________ Lütfen Sitede reklam icerikli imzalar kullanmayınız.. | ||
| |
| | #8 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 479
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | senden asla beklemezdim ama senin ben şerefsiz olduğunu anlamamışım sen ne kadar adimişsin bize ne tümer gelir sen rahat ol sen böle takım nahhhh bulursun şerefsizzzzzzz...
__________________ iLk çIğLıĞıM , SoN nEfEsİm ,tEk AşKıM ;BEŞİKTAŞIM...!!! | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |