![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Apr 2007 Yaş: 45
Mesajlar: 402
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | uyuyamıyorum ya off tam uykuya dalcam aklıma sampiyonluk gelıyo yataktan fırlıyorum..artık bitsin bu lig bir an once ruyalarıma girmeye basladı hele bikeresinde demırorenin koca kafasıyla kulagıma bıseyler soledı o kafayı gorunce korktum ruyadan uyandım kalkıp bi bardak su içtim kendime geldim bu ruyanın sonu hayrolur insalla
__________________ Konu Açarken Lütfen Kontrol ediniz. | ||
| |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Aug 2007 Yaş: 43
Mesajlar: 4.674
Tecrübe Puanı: 23 ![]() | Alıntı:
![]() ![]() | |||
| |
| | #3 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 3.061
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
![]() ![]() o bayık bayık gözleri görmek gerçekten korkutucu olabilir...bu arada rize maçı da tehlikeli bence sivası yeneceğiz... | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/cop-kutusu/52754-kalan-maclar-ve-sampiyonluk-sansimiz/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 18-03-2008 00:40 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |