![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #5 | ||
| Kıdemli Kartal ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 5.868
Tecrübe Puanı: 26 ![]() | Benim şöyle bir saptamam var takımda defanstan çıkan her topu Kleb ve Çağdaş a atıyorlar . Bazı pozisyonlarda da top kaybı oluyor doğal olarak Oyüzden de en çok top kaybeden, hata yapan onlarmış gibi görünüyor. Tabiiki bu benim fikrim son A.gücü maçında dikkatimi çekmişti.
__________________ iLk ÇıĞLıĞıM SoN NeFeSiM TeK AşKıM BEŞİKTAŞ'ım.... HeRşEyİn BiR sOnU vAr AmA BEŞİKTAŞ SeVgİsİnİn AsLa...! | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |