![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
| __HaNiFi_&_KüBrAm__ ![]() Üyelik tarihi: Mar 2009
Mesajlar: 257
Tecrübe Puanı: 19 ![]() ![]() | deli gibi seven fenerlimi oluuyor... ben bı besıktası olumune sevıyorum bıde kubramı sevdıgım kızı | ||
| | |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2007
Mesajlar: 2.333
Tecrübe Puanı: 28 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | o yazının tamamını okursan anlarsın artistlik yapmana gerek yok
__________________ Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene ! Karakteriniz, Şöhretinizden Önemlidir. Karakteriniz, Siz Ne İseniz Odur... Oysa Şöhretiniz, Başkaları Sizi Ne Sanıyorsa Odur. | ||
| | |
| | #4 | ||
| __HaNiFi_&_KüBrAm__ ![]() Üyelik tarihi: Mar 2009
Mesajlar: 257
Tecrübe Puanı: 19 ![]() ![]() | artislik falan taslamıyorum....benım sevgıme ne o fenerlı gıbı sevıyousun gıbısınden konusma | ||
| | |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2007
Mesajlar: 2.333
Tecrübe Puanı: 28 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | yarası olan gocunur sen üstüne alınıyorsan ben birşey yapamam .
__________________ Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene ! Karakteriniz, Şöhretinizden Önemlidir. Karakteriniz, Siz Ne İseniz Odur... Oysa Şöhretiniz, Başkaları Sizi Ne Sanıyorsa Odur. | ||
| | |
| | #6 | |||
| __HaNiFi_&_KüBrAm__ ![]() Üyelik tarihi: Mar 2009
Mesajlar: 257
Tecrübe Puanı: 19 ![]() ![]() | Alıntı:
yaww hıc senle ugrasamam muhattap bıle olmam senle | |||
| | |
| | #7 | ||
| Dişi Kartal ![]() ![]() Üyelik tarihi: Nov 2007 Yaş: 40
Mesajlar: 3.250
Tecrübe Puanı: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hayaller gerçek olsaydı ![]() ![]() ![]()
__________________ Yapabiliyorsan bir yol yap.. Yapamıyorsan bir yol göster.. Onu da yapamıyorsan Yolumdan ÇEKİL... | ||
| | |
| | #8 | ||
| Savaşçı Kartal ![]() Üyelik tarihi: Jul 2007 Yaş: 45
Mesajlar: 9.555
Tecrübe Puanı: 48 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | çocuklar inanın inanın çocuklar güzel günler göreceğiz güneşli günler...
__________________ ![]() Beşiktaşlı olmayanlara sesleniyorum. Birgün bu takımı sevmeyeceksiniz ona tapıcaksınız. profeminizm hareketi engellenemez !!! milliyet blog yazıları sayfam... | ||
| | |
| | #9 | ||
| SeNi SeVmEyEn ÖlSüN ![]() Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 3.289
Tecrübe Puanı: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | herhalde hiç böyle bir erkek yoktur ![]() ![]() | ||
| | |
| | #10 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 65
Mesajlar: 4.095
Tecrübe Puanı: 37 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | var Özlemciim..ama onlara "KAZ" diyorlar...
__________________ "iki özel tutkum;İstanbul ve Beşiktaş" | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |