![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #13 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 2.393
Tecrübe Puanı: 28 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hollanda'nın bu tarz klasiklerine alışığız. Ön elemelerde, gruplarda döktürür ama çeyrek finale veya en fazla yarı finale gelince tel tel dökülür. Buna alışığız... Birde bunun yanında İspanya var. Al birini vur ötekine, ikiside turnuva takımı değil... Bu da bizim olduğumuz turnuvada işimize geliyor doğrusu.. Olmadığımız turnuvalarda da bu takımların erken veda etmesi turnuvaya, turnuvada tat bırakmıyor.
__________________ Etikete Gerek Yok EskiLer Bizi Tanır .! | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |