![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2009
Mesajlar: 13.850
Tecrübe Puanı: 53 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Metin Korkmaz Mehmet Topuz Olayında da Bize Kazık Atan Adam , Sıra Sercan da mı Ulan ? Inanmak istemiyorum.
__________________ Besiktasforum.NET KayıpKentinYakışıklısı. Konu Mehmet tarafından (01-01-2010 Saat 15:02 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
| | #3 | ||
| Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım ![]() Üyelik tarihi: Oct 2007 Yaş: 37
Mesajlar: 442
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | bu adam bu sartlarda takıma gelırse yazıklar olsun...Sercanı da adam ettınız ya helal olsun hıc begenmedıgım serdar ozkan ıle bıle basa bas degısmezken bunun yanında bı de batuhanın ısmı gecmesı adamı cıldırtır... | ||
| | |
| | #4 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 465
Tecrübe Puanı: 19 ![]() ![]() | Ister gülün ister futbodan anlamiyor deyin ama bu sercan vallahide billahide iyi bir oyuncu degil,hele hele bjk nin oyuncusu hic degil.bilmiyorum sirf hizli kosuyor diye bir oyuncu böyle gözde büyütülürmü.hoosko sercani hem fizik gücüyle hem süratiyle hemde son vurus becerisiyle onu enaz 4katlar ikiye ayirir 8parca yapar.cok gereksiz bir oyuncu.arkadasin biri güzel yazmis.volkan sen daha gerekli bir oyuncu | ||
| | |
| | #5 | ||
| Beşiktaş'Lı oLunmaz...Beşiktaş'Lı doğuLur.. ![]() Üyelik tarihi: May 2007 Yaş: 42
Mesajlar: 278
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Detaylar çok saçma.. Kiralık diye yazsalar bir nebze inanılacak bir haber olabilirdi..Ama Serdar ÖZkan ve Batuhan bonservisiyle verilecekmiş, Bu kadar da balon haber yapılmaz... Sercan Yıldırım her ne kadar iyi ve beğendiğim bir forvet olmasına rağmen ne batuhanın ne de sardarın sercana karşılık verilecek adamlar değil...
__________________ Bir Kez oLsun gözLerime Bakmadın..Nedense Sen Beni hiç takmadın... | ||
| | |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: Apr 2008 Yaş: 44
Mesajlar: 2.184
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | ne yapacaz bunu nobrenin yaninami dikecegiz? bobo batuhan ikilisi daha iyi olmazmi?
__________________ | ||
| | |
| | #7 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2009 Yaş: 38
Mesajlar: 162
Tecrübe Puanı: 17 ![]() | Alıntı:
ne güzel iste kanka olurlar ben sahsen sercani beyenmiyorum bizim medya abarttikca abartiyor 1-2 gol atan oyunculari................ Örnegin 2000li yillarin OKan Yilmazi vardi ne oldu fbye geldi cöktü ayni hesap Birakin anadolu klüplerinde oynasinlar Sercanin avrupada degeri tas catlasin 3 milyonu gecmez Ama türkiyede masallah 10 milyon asagi inmez yildiz ya Haaa buarada avrupda 3 milyon diyoruz ama yasinin genc olmasindan kaynaklaniyor yoksa siradan oyuncu 1-2 milyon deger bicilir | |||
| | |
| | #8 | ||
| Hayatın Anlamı Siyaz Beyazdı ![]() Üyelik tarihi: Jun 2008 Yaş: 42
Mesajlar: 4.228
Tecrübe Puanı: 35 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bence de Sercan iyi bir oyuncu ama fazla şişiriliyor gibime geliyor..Hele hele Batu ve Serdar ı yanında da para verilecek bir oyuncu hiç değil..Kendinize gelin,Aklınızı başınıza toplayın!! | ||
| | |
| | #9 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2007 Yaş: 46
Mesajlar: 60
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Yönetim Lütfen Beşiktaşı seviyorsanız Transfer yapmayın.. serdar-batu kendi yetiştirdiğimiz topçular değil mi? onları takasta kullanmak geleceğinizden beşiktaşlılığınızdan vazgeçmek olmaz mı? bundan sonra nasıl alt-yapıdan oyuncu yetişir? Ülkedeki en iyi A2 bizim değil mi? Bu kulübün geleceği; sıradan topçular için anadolu takımlarını ihya etmek üzerine mi kurulu olacak? Böyle haberlere dahi tahammülümüz yok YETER..! | ||
| | |
| | #10 | ||
| gurbetci kartal ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 4.604
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | bu transfer karsiliginda batuhani versek bursaya sezon bitiminde batuhan ya fenere gider yada gs ye hemde inanilmaz bir paraya aval aval bakar kaliriz sonra her karsilastigimizda batuhan bir gol birakir aglarimiza tam 10 15 yil arasi hemde her gol yedigimizde ah essek kafali yonetim der dururuz
__________________ Allah(c.c) bir kulunu severse o kulun nesi yok? Allah (cc) bir kulunu sevmesse o kulun nesi var ? hz.Ali (r.a) | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |